Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kaikki sellaiset, jotka valittaa väsymystä, flunssaa tai muuta vastaavaa ja samalla paljastuvat tupakoitsijoiksi!

Vierailija
18.04.2008 |

Ihan omaa syytä useampi vaiva

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
2/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa sellaiset pikkuvaivoista valittavat, koska itselläni on cp-vamma ja monia muita siihen liittyviä vaivoja. En kuitenkaan saa mitään tai saavuta mitään sillä, että nostan omat vaikeuteni ylitse muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakulla on paha olla, etsitään syy miksi siitä ei tarvitsisi minun välittää.

Vierailija
4/9 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua toisen vaikea olo yhtään naurata.

Vierailija
5/9 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätä mieltä olenkin, olen kuitenkin omalta osaltani eri mieltä siitä, että tupakka on ainut syy flunssaan jne. En sairasta koskaan kuumetta, flunssaa, nuhaa.. en vatsatauteja, en mitään tälläisiä, joiden vuoksi myös tupakoimattomat kanssaihmiset töistäkin pois jäävät alinomaa.

Minulla on sitten varmaan tavallista parempi vastustuskyky? En vain oikein käsitä, miten terveitä elämäntapoja noudattavat sairastavat koko ajan, ja minä en. Poltan kuitenkin tupakkaa, en syö kovinkaan terveellisesti, en liiku säännöllisesti.. en ole edes huonossa kunnossa.

Vierailija
6/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi silti vähän kohtuutonta että tupakoitsijan pitäisi olla ihan hiljaa esim. flunssistaan ja muista sairauksistaan, kun muut valittavat niitä samoja pöpöjään... Vaikka vastustuskyky olisikin tupakan alentama.

Vierailija
7/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa että polttaa kuin korsteeni ja juo kuin sieni.

Vierailija
9/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tupakoin ja olen törmännyt tähän ajatukseen aiemminkin. Kun valitan flunssaa niin jokin viisas kommento: lopeta tupakan poltto!

Itse asiassa olen paljon vähemmän flunssassa kuin työkaverini ja poissaoloja nolla.

Raivostuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme