Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8v poika herää tunti nukahtamisen jälkeen?

Vierailija
17.04.2008 |

koko elämänsä hän on nukkunut hyvin mutta viimeiset 2 viikkoa hän herää 1-2 tuntia nukahtamisen jälkeen ja marssii alakertaan sohvalle istumaan ja silmät auki. Kun kysyn että miksi hän tuli niin hän vastaa ettei tiedä. Kun sanon että heti takas omaan sänkyyn niin hän painuu nukkumaan ja nukkuu tietääkseni aamuun saakka. Mistä moinen voi johtua? Ei kai unissakävelyä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että jostain syystä hän on alkanut havahtua siihen, kun pitäisi siirtyä REM-uneen eikä osaakaan jatkaa unta yksinään. Mulla on aina välillä vaiheita kun havahdun siihen kun nukahdan :-) Eli juuri kun olen nukahatamssa tulee puotamisen tunne (joka asiantuntijoiden mukaan johtuu lihasten renotutumisesta) ja herään siis siihen. Toista kertaa en samana iltana enää herää, vaan kun vaan sitekästi laitan silmät kiinni, nukahdan oiekasti ja nukun aamuun (tai ekaan lapsen huutoon...) asti.

Jos poika ei kerro nähneensä painajaisia eikä heräile muuten, tuskin kyse on mistään ahdistuksestakaan. Voisiko hän yrittää opetella pysysmään sängyssä ja nukahtamaan uudestaan? Ehkä siihen voisi keksiä jonkin keinon, vaikka että laskee ensin viitenkymmeneen hitaasti ja tulee vasta sitten olohuoneeseen tms. Minä näkisin ongelmana ennen kaikkea sen, että lapsi saattaa kehittää sellaisen tavan että hipsii pitkin iltaa olkkariin, se että heräilee silloin tällöin on ihan normaalia.

Vierailija
2/2 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla turhan myöhäinen ajankohta kysäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla