Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kulkenut 10v väärän kokoisissa rintaliiveissä!

Vierailija
17.04.2008 |

Ennen lapsia rintaliivikokoni oli 75B, joskus lasten välissä siirryin C-kuppiin ja kun kiloja tuli lisää ajattelin, että ympärysmitta se vaan on kasvanut ja lopulta ostin 90C liivejä.

Tänään kyllästyin aina istumattomiin liiveihin ja meni erikoisliikkeeseen ja pyysin myyjää esimään minulle sopivat liivit, jotka eivät purista ja nouse korviin. Ja myyjä etsi kokoni on 80E, en jumaliste kehtaa miehelle sanoa että muijallas on E-kupin tissit, kyllä hävettää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä nyt c-kuppi ja tuntuu väärältä. En ainakaan isompia halua!

Vierailija
2/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin olevani 85B, koska mulla on ollut yhdet hyvät (ihan tietty malli) 85B liivit jo vuosia. En ole käyttänyt muita kuin kyseistä mallia. Aina hakenut uudet vanhojen tilalle.

2 viikkoa sitten menin mieheni patistamana liivikauppaan (olen vihannut liivien sovittamista, koska en löydä millään sopivia). Myyjä kysyi kokoani ja kerroin, katsoi ihmeissään ja toi liivit sovitettavasti. No ei sitten istuneet ja myyjä vilkaisi ja totesi " ihan väärä malli" . Lopulta muutaman sovituksen jälkeen lopputulos oli 80E. Ei muuten löydy hyviä liivejä " halpisliikkeistä" . Kävin jo kaikki seppälät, lindexit, kappahlit ja muut koluamassa. Ei löytynyt kuin muutamat oikeaa kokoa olevat liivit ja nekin oli huonolaatuisia. Mies totesi mun " uusista uljaista" rinnoistani, että on ihan valmis maksamaan vaikka ne satasen liivit aina silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kade*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi