Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löytyi Reiman tehtaanmyymälästä?

17.04.2008 |

Edellinen pino poistettiin, hmph.

Kertokaapa mitä löytöjä teitte tänään Kankaanpäässä ja Parkanossa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähti siskon lapsille pari talven fleecehattua lime ja ruskea 3e kipale ja pinkki reimatecin " kalastajahattu" 8e.

Omalle tytölle löysin keltaisen reimatecin " lierihatun" 8e, keltaisen reiman välikausihatun 4e, reimatecin vyötärömalliset vk-housut 92cm 19.50e, oranssi reiman fleecetakki 8e ja tutan paita 3e.

Vierailija
2/13 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh.... hoijaa....

Minä eilen laitoin hakupyyntöä siihen ilmoitukseen

ja sitten se katosi. Tänään kävin pyytämässä anteeksi

tekoani ... mutta MITÄ NYT TAAS TAPAHTUI :D

Minäkin mielelläni kuulen mitä kivaa sieltä voi löytää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkanossa kävin aamulla ja ostin...

omille lapsille:

pojalle

104cm reimatec-talvihaalarin 35e

104cm reimatec+ välikausihaalarin 15e

2 fleecehattua yht.8e

92cm reimatec-välikausitakin 15e

92cm reima välikausihousut 10e

reiman aluskerrastopaidan 5e

tutan isovelipaidan 5e

reiman oranssin paidan n.5e

tutan collegehousut 4e

tytölle

80cm minitec-välikausihaalarin 15e

3 tutan puolipotkarit 2e /kpl

tutan paidan 3e

kummitytölle

86cm lassien suprafill talvihaalarin 20e

86cm reimatec välikausihaalarin 44,50e

tutan puolipotkareita kolmet

tutan paidan 0,50e

kaverin tytölle

104cm reiman talvihaalarin 15e

104cm reimatec talvihaalarin 15e

itselle

reimatec-lenkkarit 15e

niin ja vielä kummitytön serkulle

74cm reimatec välikausihaalarin 15e

Olipa vähän trokarimainen olo kun tuollaista kasaa laitoin tiskiin, mutta oli kyllä tosi hyviä löytöjä. Vaikkakin nuo halvat haalarit olivat mallikappaleita niin varmastikin ajavat hintansa veroisen asian....

Olen sitä mieltä että kannatti käydä!!!!

Vierailija
4/13 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lauantaina myymälöissä enää mitään, vai lisätäänkö tavaraa päivittäin?

Vierailija
5/13 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin eilen laitoin avunpyyntö ilmoituksen edelliseen ketjuun ja päivällä kun tulin katsomaan niin kuinkas ollakkaan ketju oli poistettu... En ymmärrä miksi täältä ei saisi apua pyydellä kun itse ei pääse paikalle...

Vierailija
6/13 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uusia tavaroita ei oikeastaan tule, jotain mallikappaleita voi tulla.Itse luulin,että olis paljon enemmän tavaraa ja että tutatkin jotain huippuhalpoja, mutta ne olikin vain -50%. Ja nuo tutan vaatteet on tehtaanmyymäläs kalliimpia mitä monessa kaupassa.

Itse olin paikalla myymälässä eilen n.9.30. En tiedä mitä sitten iltapäivällä enää oli jäljellä.

Vierailija
7/13 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän siellä tosiaan ollut juurikaan mitään jäljellä ;) Tai en tietenkään tiedä mitä siellä on edes aamulla ollut :)

Katselin nimenomaan tytölle 86-92cm talvihaalareita vaikka eihän me edes oikeesti semmoisia tarvita kun meillä on jo ensi talveksi haalarit. Mutta yllätyin että ne oli -30%!!! Saa nähdä meinaavatko nostaa aleprosenttia lauantaina?

Mitään vk-juttuja 86 tai 92cm en tytölle enää löytänyt ale-hintaan, tai siis ainoastaan nuo vaaleanpunaiset reimatecin housut :)

Onko kukaan käynyt siellä Kankaanpäässä?

Vierailija
8/13 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vielä tietää että onko joku löytänyt Kankaanpään myymälästä jotain. Vaikka ite teinkin tollaiset löydöt niin silti vähän ihmettelin sitä että tavaraa oli niin vähän. Mulla on ollut sellainen käsitys,että haalareita ym. vaatteita on aivan mahdottomasti. Ite kuitenkin olin paikalla heti aamusta ja omien ostosteni jälkeen ei mun mielestä ainakaa jääny noita mallikappalehaalareita (15¿/kpl) moniakaan.

Niin ja kertokaahan joku joka on aikaisemmin käynyt,että onko tarjonta ollu runsasta?

Vierailija
9/13 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä ei ollut kyllä enää mitään huippujuttuja jäljellä. Mutta hurjasti tarttui tavaraa matkaan. ;)

Ensi talveksi corduratoppahousut ekaluokkalaiselle. Sitten viimekauden mallia olevat reimatec-välikausihousut isommalle koululaiselle. Kolme pipoa, jotka olivat puoleen hintaan, parit tumput, pari fleeceä, yhdet fleece-housut. Nämä olivat siis niitä poistojuttuja. Lisäksi normaalihinnalla tuli ostettua yhdet reimatec-lenkkarit ja reiman takki ja housut. Joten olin oikein kannattava asiakas heille... Meinasin pyörtyä kassalla. Mutta toisaalta näillä ja kaikilla muilla viimeaikaisilla hankinnoilla meidän kolmen pojan katras on nyt vaatetettu täksi kesäksi ja ensi talveksi. Ainakin periaatteessa, kunnes äiti taas löytää jotain tosi ihanaa ja tarpeellista.

Vierailija
10/13 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corduratoppahousujen ovh oli 79¿ ja niistä oli 30% alennus eli maksettavaa jäi 55,30. ;)

Vierailija
11/13 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se minitec vk-haalari on viime vuoden mallia niin varoituksen sanana, että niissä on suunnitteluvirhe ja niistä menee vesi sisään siitä vetoketjun ja kankaan liitoskohdasta. Siinä on reikä eikä takana edes ole tuulilistaa. Näin ainakin meidän haalarissa, joka on tällä hetkellä käsiteltävänä kuluttajariitalautakunnassa, koska Reiman mielestä vedenpitävässä haalarissa voi olla reikä, koska se on näin suunniteltu...

Vierailija
12/13 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi tarkastaa. Mun mielestä toi haalari on -06 mallistoa, en kyllä varma oo. Minkälainen haalari teillä on?Toi on vaaleanpunainen ja edessä se nallen kuva....No eipäs kyllä hinta päätä huimannu,että vaikka vähän vettä meniski siitä kohtaa niin varmaan hintansa haukkuu....

Vierailija
13/13 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallin haalareissa tuo vika. Samoja myydään J&Jssä.

Eli jos sinulla vanhempi, niin varmaankin sitten kunnollinen. 15 euroa toki ei ole paha hinta tavallisesta haalarista :-)