Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reimatec puhtaaksi?

17.04.2008 |

Millä te saatte Reimatecin haalarit pysymään puhtaina ja siistin näköisinä?

Mä ostin 4v pojalle tässä keväällä uuden Reimatecin välikausihaalarin. Haalarilla on muutaman viikon ahkeran käytön ajan kyllä menty kaiken maailman kuraleikit ja pusikot. Olen yleensä pahimmat kurat heti käytön jälkeen suihkutellut tai pyyhkinyt rätillä. Nyt kun yläosan sininen osa tästä huolimatta rupesi näyttämään jo tosi kauhealta (ei lähtenyt enää näillä tavanomaislla keinoilla) niin heitin pesukoneeseen. Pesin ohjeiden mukaan, mutta haalari on edelleen likaisen näköinen!!! Yläosasta ei vaan lähteneet tuo pinttynyt lika (alaosa mudanvärinen). Miten voi olla mahdollista, ihan tavallista hiekkaa, kuraa yms. Miten se kangas voi sen tuollai imaista sisäänsä ettei enää millään lähde? Harmittaa kovasti, jos haalarista ei saa enää siistiä parin viikon käytön jälkeen.

Huutonetissä olen katsellut näitä " kaksi kautta käytössä ja edelleen kuin uusi" ilmoituksia. Käytetäänkö niitä sitten vaan kauppahaalareina?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttänyt enää niin pahalta, ihan siisti yleisilmeeltään. Ja ensi kerralla kokeilen kyllä sappisaippuaa ja pesen oikein päin, kiitos vinkeistä! Ja ehkä tuota haalaria sitten tosiaan voi pestä hieman useamminkin. Olen vain sitä hieman yrittänyt sillä tavalla säästää, että vedenpitävyys ei kärsi. Ja tottahan se kärsii jos tosi tiuhaan pesee, Reiman sivuillakin tästä asiasta luki. Tosin jotain viimeistysainetta voi haalariin laittaa, jotta vedenpitävyys taas paranee, käykääpä kurkkaamassa Reiman sivuilta FAQ-osiosta jos kiinnostaa. Mistähän kaupoista tuota viimesitysainetta muuten saa?!

Aion tosin edelleenkin myös suihkutella haalarista pahimmat kurat pois, kun kurainen lapsi tulee sisälle, enkä heitä haalaria kaikkine hiekkoineen suoraan koneeseen missään nimessä. Enkä todellakaan rupea pesemään ihan joka pikku tahran takia koko haalaria koneessa, vaan yritän tuoreeltaan sitä putsata rätillä ja pesuaineella, kuten tähänkin asti. Kun haalari on rupeaa näyttämään kovin likaiselta, laitan sen toki koneeseen, koska myös minä haluan, että lapseni kulkevat suht siisteissä vaatteissa.

Vierailija
22/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti puhtaamman näköinen, sen joka antaa viikon ajan kuivua haalariin ihan kaiken kuran ja lian mitä siihen tulee, vai minun lapseni haalari, joka suihkutellaan joka kerta kun kuraantuu ja tahrat pyyhitään tuoreeltaan rätillä ja pesuaineella ja koneeseen laitetaan sitten vaikka kahden viikon välein. Toki eivät ihan kaikki siis näillä konstein lähde, mutta en menisi vähättelemään näitäkään keinoja " ihan turhina" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla