Lue keskustelun säännöt.
Tänään kaupassa...
17.04.2008 |
Olin ohittamassa kärryjeni kanssa naista joka katseli jotakin tuotteita hyllyn edessä keskellä tietä. Sanoin " anteeksi, pääsenkö tästä ohi" ja tämä alkoi paapattamaan " jos ette siitä mahdu niin saat odottaa" !! Meinasin alkaa räyhäämään takaisin mutta myös omaksi yllätykseksi sanoin vain rauhallisesti että ei me niin lihavia olla ettei yhdessä tästä mahduta :) Ja akkaa vitutti :DD
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla