G: Mikä TV-sarja on/on ollut suosikkisi kautta aikojen?
Nykyisistä Teho-osasto on sellainen, jota olen katsonut ihan alusta asti ja tykkään edelleen.
Vanhemmista NYPD Blue oli ihan yliveto ja aikoinaan Rooman Sheriffi ja Ally BacBeal olivat ihan hillittömän hyviä.
Lapsuudessa Pieni talo preerialla ja Lassie olivat ikimuistoiset.
Kommentit (30)
Avaruusasema Alfa
Twin Peaks
Salaiset kansiot
Niin, noita Nannyn ja Raymondin jaksoja seuraan aina, kun ehdin. Meillä on nuo Raymondin kaikki tuotantokaudet dvd-bokseina ja Nannyn jaksot löytyy nauhalta.
No juupa juu, itse en edes TUNNISTA puoliakaan listastasi ja sentään katson telkkaa 1-2 tuntia päivässä!!
Ei sitten tullut mieleen, että suurin osa noista sarjoista on tullut 90-luvulla ja JOTKA EIVÄT SIIS TULE ENÄÄ TELKKARISTA. Ehkäpä sen takia et teidä noita.
KAIKKEIN paras everrrr on As Time Goes By eli Vanha suola janottaa.
monta tuntia tulee yhteensä.
t. ei se aikaisempi " idiootti"
Vierailija:
Ja haloo, luuletko sä idiootti todellakin, että me katsotaan niitä dvd-bokseja ja VHS kasetteja joka helvetin päivä? EI todellakaan.
Ja by the way, meiltä löytyy myös 350 dvd-leffaa eikä me niitäkään katsota joka päivä.
T:25
multa meinas lapsena taju lähteä jännityksestä kun katsoin sitä!!! ..ja niillä samoilla tekijöillä oli joku toinen, jossa oudot kasvit kasvihuoneista valtasi maailman.. Kuka muistaa?
Siinä oli sellanen järkky ääni kun ne kasvit kolisutteli rakennusten rakenteita kasvaessaan?
ja muusta henkilökunnasta. Tuli 1980-luvun lopussa ja 1990-luvun alussa. Sitähän tehtiin vain 60 jaksoa.
Vierailija:
Joku sanoi Tavaratalo?! Kertoiko se suvusta joka omisti jonkun kauppakeskuksen ja siinä sit ruodittiin niitä perhekuvioita? Vähän Varustamon tyylinen?Milloin se tuli, joskus 90- luvun alussa? Olen monesti miettinyt mikä sen sarjan nimi oli ja jotenkin muistelisin että olis ollu joku Öhmanin Tavaratalo tai jotain...varmaan sama sarja! Se oli hyvä tosiaan kans, muistan siitä kyl jotenki tosi vähän..
Itse katson töllöstä:
Nanny, Hädän hetkellä, CSI Las Vegas (ti + ke), Kaikki rakastavat Raymondia, Todistettavasti syyllinen (joka muuten jäi listasta pois), Amazing Race ja Selviytyjät.
Will and Grace on kyllä hyvä sarja, mutta en muista koskaan sitä katsoa..
Eli jonain päivinä en katso ollenkaan telkkaria, tiistaina katsonkin sitten senkin edestä.
Ja haloo, luuletko sä idiootti todellakin, että me katsotaan niitä dvd-bokseja ja VHS kasetteja joka helvetin päivä? EI todellakaan.
Ja by the way, meiltä löytyy myös 350 dvd-leffaa eikä me niitäkään katsota joka päivä.
T:25