Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä kyllä suutuin kaverilleni

Vierailija
16.04.2008 |

Oon ite reilu kolmekymppinen nainen ja keittiöhommissa päällikkönä. Mulla on usein ollu töissä tapana laittaa ponnarit siis kaksi poninhäntää sillee pään sivuille ja nyt kun oltiin työporukan kanssa menossa ulos. Niin tämä minun alainen sanoo etten voi laittaa kun on muka lapsellinen, humalassahan se oli mutta loukkasi kyllä. Ei oo lapsellinen vaan minä ite oon nuorekas ja sopii hyvin, mutta miten ihmeessä sivuutta tämmönen asia jos alainen pyytää työpapruja, kun niin sattuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuule tiedoksesi: Kuvaamasi kampaus kuulostaa tosi nuijalta.

Vierailija
2/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä saparoita. Ja pakko myöntää, että silloin mua kyllä hävettää liikkua ystäväni kanssa... ne on ihan hirveet! Sori ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hassut..

Vierailija
4/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit onnellinen kun on niin hyvä ystävä että sanoo suoraan!

Saparoita ei saisi käyttää kukaan yli 12-vuotias. Ei ne näytä hyvältä, vaikka itse niin luulisit. Sori.

Vierailija
5/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään selitti koulun siivoojasta, joka oli varastellu, että " se on muutenki vähän outo ja tosi lapsellinen kun pitää kahta ponnaria pään sivuilla kuin pikkutyttö"

Vierailija
6/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista voi sanoa hienotunteisemminkin, eikä se ole keneltäkään poissa! Vai tuleeko teille oikeesti hyvä mieli, kun pääsette mollaamaan muita ja " sanomaan suorat sanat" ?

Ap:lle, ymmärrän tilanteesi... Kuitenkin alaisesi oli humalassa, ei varmasti selvin päin olisi sitä sanonut. Ajatellaanhan me monta kertaa muista ihmisistä vähemmän mukavia asioita, vaikka olisivat hyviä kavereitakin (Mulla esim. tosi läheinen ystävä on täysin onneton rahankäyttäjä, aina veloissa ja kerjäämässä sit multa kun ei oo ruokaan rahaa. En tästä asiasta kuitenkaan koskaan sanoisi suoria sanoja, vaikka välillä mieli tekisi.) Eli jos pystyt, koita unohtaa loukkaus. Anna jäädä omaan arvoonsa ja ole sä vaan oma itsesi, omalla tyylilläsi!

Vierailija
7/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös saparot aikuisella naisella on järkyt, vaikka kuinka sopisivat. Siskoni käyttää joskus... Sopivat enintään urheiluun tai mökille, mutta ei julkiselle paikalle...

Vierailija
8/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka voi käyttää. Itsekin olen yli kolkyt ja käytän toisinaan eli onko olemassa jokin salainen ikäraja ettei enää sovi vai miten? Missä iässä kiharat tai ponnari tai nuttura on kielletty. Saako ihmisillä olla vaan suora tukka ettei ole vaihtoehtoja?