Onko riittävää hääjuhlan kahvipöytään, jos
kakun sijaan teemmekin mokkapaloja? Ajattelin laittaa sydämenmuotoisia rakeita päälle.
Kommentit (15)
Paitsi että yrittäisin tehdä niistä mokkapaloista itsestään sydämenmuotoisia, piparkakkumuotilla.. En ole kyllä varma, pysyykö kuorrutus siistinä.
Vierailija:
ja muista juotavaks kaikille kahvia
Vierailija:
Paitsi että yrittäisin tehdä niistä mokkapaloista itsestään sydämenmuotoisia, piparkakkumuotilla.. En ole kyllä varma, pysyykö kuorrutus siistinä.
Jää kato booliaineksiin enemmän pätäkkää!!!!! Upeeeeeeta!!!!!
Musta mokkapalat kuulostaa oikein hyviltä, söisin niitä vieraana paljon mieluummin kuin kakkua.
Mokkapalat on ihan ok leivonnainen, mutta kun tuntuu ettei jotkut osaa tehdä mitään muuta kuin näitä. Joka paikassa passeli tarjottava: mokkapalat. Jees...
Sen takia, mä en itse ikinä enää leivo mokkapaloja. En sydänrakeilla enkä ilman. Rakastan kokeilla uusia reseptejä.
T: ap, jonka hääjuhlissa 9 vuotta sitten tarjottiin tuorejuustokuorrutetun hääkakun lisäksi suklaatäytekakkua, kookospaloja, arabialaista maustekakkua, paria pikkuleipälajia. EI mokkapaloja.. =0)
sellaisia aina juhliin, koska tiedän vieraiden tykkäävän
Kyl mä ainakin ajattelisin häävieraana, et onpa köyhät tarjoilut. Suurin osa kuitenkin odottaa sitä kakkua.
niitähän lapset tekee itse koulun myyjäisiin.
Vierailija:
niitähän lapset tekee itse koulun myyjäisiin.
Eli tuo " muista kahvi" -juttu ei tullut minulta..:/
te tarjoatte niitä ristiäisistä hautajaisiin, kaikkiin mahdollisiin juhliin ja juhlattomuuksiin; mitäs muuta kuin MOKKAPALOJA!
NOLOA.
ja ei tarvitse edes olla ammattilainen nauraakseen niille teidän mokkapaloille (ja teille)...
se on joku bravuuri teidän mielestänne, joka " vie kielen mennessään" ja kokkia kiitellään ja ihastellaan..
hei, et hemmetissä tarjoile häissäsi hiitavin MOKKAPALOJA!!
Vierailija:
hei, et hemmetissä tarjoile häissäsi hiitavin MOKKAPALOJA!!
mitä sen enemmän iänikuista mokkapaloissa on kuin kermakakussa... miks joku ottaa paineita siitä onko mokkapalat junttitarjottavaa.. kuka sen määrittelee... ravintola-alan ammattilaiset vai... mulle on ainakin ihan yks hailee onko häissä mokkapaloja vai kakkua, en määrittele sen mukaan hääparia, ihan iloisena mussutan kumpaa vaan.. vähän pikkusielusta porukkaa
Pikkuleipiä, juhlakranssi jne. Ja mikä niin vaikeaa kakussa?