Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päiviä!

16.04.2008 |

Minullakin on alkanut väsymys hellittämään vähitellen, kiitos rautakuurin. Eipä sitä kovin montaa viikkoa tarvinnut syödäkään, etukäteen pelkäsin että tämä väsymys jatkuu taatusti jonnekin rv35 asti. Mutta ei sentään. Tietenkin jatkan edelleen raudan syöntiä loppuun asti. Muuten ei mitään erikoisempaa kerrottavaa omasta navasta, vauva liikkuu kovasti ja supistuksia edelleen on. Mutta pysyvät kurissa kun malttaa elellä hissukseen.

Esikoisella edelleen se vesirokko, päivä nro7 menossa. On kuitenkin alkanu tekemään rakkuloita jalkoihin ja käsiin joten on sen merkki, että vähitellen ohi menossa. Eilen tosin piti hakea hänelle antibioottikuuri lääkäriltä kun yksi rakkula niin pahasti tulehtui kädessä, toivottavasti auttaa pian ettei olisi käsi kipeä. Ja toivossa eletään ettei tee kovin pahoja arpia ainakaan kasvoihin... Yhdellä tutulla on ihan järkyttävän isoja arpia vesirokosta johtuen kasvoissaan. Onnekseen vähän huomaamattomassa paikassa otsalla hiusten alla, eikä keskellä poskea.

Ai niin, mulle tuli eilen soitto Keskon sairaskassasta koskien mun äitiyspäivärahahakemusta. Olen ollut Keskolla töissä useita vuosia joten kuulun siihen ja haen sieltä etuudet enkä Kelasta. No joka tapauksessa tämä nainen soittaa ja kysyy että miten mun olikaan tarkoitus hakea sitä äitiyspäivärahaa. Olimme aiemmin puhelimessa puhuneet että haen äippäloman varhennettuna 50pv ja nyt heille oli tullut Kelasta lappu että haen sen normaalin 30pv mukaan. Selitän sitten sille Keskon naiselle että se Kelan nainen ei tienny yhtään mitään niistä asioista kun kysyin Kelasta. Silloin selitti mulle että vaikka kuulun Keskon sairaskassaan, kaikki etuudet haetaan kelasta ja sit he lähettää keskolle paperit. Ja näinhän asia ei ollu, vaan mun piti hakea Kelasta äitiyspakkaus ja lapsilisä ja keskon sairaskassalta äitiyspäivärahat. Yritin sitä selittää sille Kelan naiselle, mutta ei ottanu kuuleviin korviinsa, oli ITSE menny ruksailemaan siitä hakemuspaperista äitiyspäiväraha kohdan kysymättä multa mitään. Onneksi se Keskon sairaskassan nainen soitti mulle ja varmisti asian ennenkuin meni tekemään päätöksen. Saman puhelun aikana sain tietää että Kelassa on tehty päätös mun äitiyspakkauksesta ja saan parin viikon sisällä. Ihanaa! Täällä sitten parin viikon sisällä hehkutan millaista sisältö on, varsinkin jos on uusi paketti...

Pv 24+4

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla