Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oko tuulimunaraskaus keskenmeno?

Vierailija
16.04.2008 |

Saako sitä sanaa käyttää tuulimunaraskaudesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on " mennyt kesken" jo niin alussa ettei sikiökään alkanut kehittymään, tai sille ei ollut minkäänlaisia mahdollisuuksiakaan alkaa kehittymään.

Onko se keskenmeno?

Tuulimunaraskaudet on tosi yleisiä, puhutteko te joilla niitä on ollut keskenmenoista vai tuulimunaraskauksista?

Jo pelkästään tuon sanahirvityksen takia haluaisin itse käyttää jotain muua kuin " tuulimunaraskaus" -sanaa, ja me kuitenkin olimme raskaana, odotimme lasta, mutta saimmekin sitten tietää ettei mitään alkua ollutkaan ja tehtiin raskaudenkeskeytys. Olenko siis kokenut keskenmenon?

Vierailija
2/2 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään vertailla saa, mutta keskenmenossa on kuitenkin ollut jotain kasvavaa edes vähän aikaa ja silloin voi surra tisen kuolemaa, tuulimunassa tulee lisäksi huijatuksi tulemisen tunne, kun olet koko ajan kuvitellut olevasi raskaana ja oireitakin on ollut, mutta mitään ei sitten olekaan... Voiko siis tyhjää surra?

Itse olen kokenut tuulimunaraskauden ja pitkään oli todella vihainen olo, miksi en tajunnut aiemmin (paljastui siis np-ultrassa) etten ole oikeasti raskaana, miksi oireita silti oli, voinko pahoin ihan turhaan? Kyllä minä sen ainakin rinnastan keskenmenoon, suru menetyksestä on suuri molemmissa, molemmissa on oltu raskaana, ja molemmissa sikiö ei ole ollut elinkelpoinen, kuolema on ollut vaan toisessa hyvin varhain.

Minulla näkyi sikiön jäänteitä, mutta tuomio oli silti tuulimuna,ei keskenmeno, kun oli niin pieniä nuo jäänteet, ettei sydän ollut ehtinyt vielä sykkiä. Ja keskeytykseen menin, vuoto ei siis alkanut itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän