Viiru paperiin? Voiko olla nyt sitä?
Eilen pyyhkiessä paperi värjääntyi ihan hieman. Ajattelin, että kuukautiset nyt alkaisivat. (Kierrosta ei mitään hajua, tulevat koska sattuu). Mutta ei ne sitten alkaneetkaan?? Voisiko tämä olla nyt sitä kiinnittymisvuotoa? Kuinka monella on sellaista ilmennyt? Yleensä tiedän kuukautisten alun siitä, kun rinnat kipeytyvät tasan 2 viikkoa ennen niiden alkamista, nyt ei mitään oireita ole ollut.
Kommentit (2)
Voih, olisikin sitä. Tässä nyt vaan pohdin, että koska sitä uskaltaa testailla. Siitä kierrosta, kun ei ole mitään hajua. Kiero on ollut välillä 76-59. Tänään kin paperi värjäytyi pikkasen vaaleanpunaiseksi aamulla. Vatsassa vihlaissut myös muutaman kerran parin päivän aikana. Ei kannattaisi antaa kyllä itselle taas lupaa toivoa liikaa, niin monta kertaa olen joutunut jo pettymään...
Hyvältä kuulostaa! Mulla tuli kanssa esikoisesta kuukautisten alkamisen aikaan kahtena päivänä hieman pyyhkiessä paperiin, mutta siteeseen asti ei tainnut juuri tulla. Ja iltaisin ei tullut pyyhkiessäkään, vain kahtena aamuna.
Tosin mulla oli myös ns. tuhruvuotoa useassa kierrossa, joten varmaksi en tuolloin tiennyt mistä oli kyse.
Toivotaan parasta!
T: Peggy-75