Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kokemuksia Maclarenin Questeista?
15.04.2008 |
Haluan ehdottoman kevyet ja helppokäyttöiset rattaat, ja pikakatsaukselle nuo Maclarenit tuntuisivat soppeleilta. Vaunuaitan sivuilla ei vaan ollut hintaa...
Onko jollakin käyttökokemuksia, oletteko tykänneet?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti tämä ei mene mainostamisen piikkiin, yksityishenkilö kun olen, mutta laitoin juuri huutonettiin myyntiin siniharmaat Questit, jos kiinnostaa!
Ovat tosi hyväkuntoiset ja edullisetkin :-)
t. " Aberlour"
Alue: Aihe vapaa
Ovat kevyet, helppokäyttöiset ja hyvät työntää.
Itse olisin halunnut yhtenäisen työntöaisan, mutta ihan hyvin olen näitäkin lykkinyt :-)
Suosittelen, hinta-laatusuhde on kohdallaan!