Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku kokeillut rasvanpolttokeittoa?

Vierailija
15.04.2008 |

Ajattellin varsin kokeilla kyseistä kaalisoppaa laihdutuskuurin vauhdittamiseksi. Jos paino vähän putoaisi, niin saisi motivaatiota jatkaa. Kannattaako moista kokeilla? Miten sinä onnistuit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin olin tuolla kuurilla aina joskus ja ihan hyvin sillä lähti, määriä en nyt kyllä muista.

Vierailija
2/4 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin päivän jälkeen öklötti ja laatta meinasi todella lentää viikon jälkeen. Sen jälkeen en kymmeneen vuoteen suostunut kaalia syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sit olin 5 päivää. Kyllä siinä vissiin 4kg lähti, mut kaikki tuli takaisin ja vähä enempiki ku lopetti. Ihan karseen makuista!!!!

Vierailija
4/4 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän jälkeen lahti n 2-3kg ja se oli ihan sopiva että sai vähän turvotusta pois ja kyllä mulla ne pysyi aika kauankin pois. siis mun ei varsinaisesti tarvi laihduttaa mutta tuolla kuurilla saa nopeesti turvotuksen laskemaan. Jos vauikka juhlat tulossa niin ei muuta kuin yrittämään:)

Kun ensimmäisen päivän selviää niin sen jälkeen helpottaa. eka päivä on siitä karsee että pitää koko päivä syödä sitä keittoa, ainoastaan illalla 1 hedelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi