Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin 48 sentin pöytämargariini

Vierailija
02.12.2014 |

voiko olla hyvää? Siis se 60% kasvimargariini, jossa on rapsiöljyä, kookos- ja palmuöljyä.

400 gramman rasia.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miltä nykyään margariini maistuu. Olette kyllä hupaisia, kun kiistelette kissan rasvoista. Samaa jätettä ne ovat kaikki. Minä olen syönyt voita viimeiset 15 vuotta ja ylpeä siitä. M37

Mitähän ylpeilemisen aihetta on voin syönnissä? :D Ei hyvänen aika! 

Oletko vielä ylpeä, kun verisuonesi tukkeuman astetta tullaan mittaamaan muutamien vuosien/vuosikymmenten jälkeen, jos sinulla elonpäiviä sinne asti riittää. 

Vierailija
62/67 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapsi tai palmuöljy ei ole ihmisen ravinnoksi sopivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä noita margariineja kuluu viikossa per henkilö, onko tietoa? Itse en margariinia käytä ja voita kuluu ehkä 125 gr paketti parissa viikossa yhden hengen taloudessa. 

Vierailija
64/67 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miltä nykyään margariini maistuu. Olette kyllä hupaisia, kun kiistelette kissan rasvoista. Samaa jätettä ne ovat kaikki. Minä olen syönyt voita viimeiset 15 vuotta ja ylpeä siitä. M37

Mitähän ylpeilemisen aihetta on voin syönnissä? :D Ei hyvänen aika! 

Oletko vielä ylpeä, kun verisuonesi tukkeuman astetta tullaan mittaamaan muutamien vuosien/vuosikymmenten jälkeen, jos sinulla elonpäiviä sinne asti riittää. 

Olen eri. Kyllä se taitaa olla niin, että ne suomalaisten margariinileipien päälliset (makkaroita, kinkkua, juustoa paksulti ) aiheuttavat enemmän haittaa verisuonitauteihin kuin oikea voi.

Vierailija
65/67 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ostaa halpaa margariinia!

Vierailija
66/67 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ostanut noita halpismargariineja ja käyttänyt joihinkin leivonnaisiin. Hyvin on toiminut eikä kukaan ole valittanut et olisi pahanmakuista.

Uskon kyllä että eivät maistu hyvältä leivän päällä.

Vierailija
67/67 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et ole tainnut  syödä paskaa. Kuule elämä voi kurittaa ja silloin laitan mueluummin ruokaan lidl,in halpis rasvaa kuin p....a. On niissä huima ero...huomaan,  et ole kokenut puutetta ruoasta, sivistyksestä kylläkin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän