Lidlin 48 sentin pöytämargariini
voiko olla hyvää? Siis se 60% kasvimargariini, jossa on rapsiöljyä, kookos- ja palmuöljyä.
400 gramman rasia.
Kommentit (67)
rapsi tai palmuöljy ei ole ihmisen ravinnoksi sopivaa
Paljonko teillä noita margariineja kuluu viikossa per henkilö, onko tietoa? Itse en margariinia käytä ja voita kuluu ehkä 125 gr paketti parissa viikossa yhden hengen taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miltä nykyään margariini maistuu. Olette kyllä hupaisia, kun kiistelette kissan rasvoista. Samaa jätettä ne ovat kaikki. Minä olen syönyt voita viimeiset 15 vuotta ja ylpeä siitä. M37
Mitähän ylpeilemisen aihetta on voin syönnissä? :D Ei hyvänen aika!
Oletko vielä ylpeä, kun verisuonesi tukkeuman astetta tullaan mittaamaan muutamien vuosien/vuosikymmenten jälkeen, jos sinulla elonpäiviä sinne asti riittää.
Olen eri. Kyllä se taitaa olla niin, että ne suomalaisten margariinileipien päälliset (makkaroita, kinkkua, juustoa paksulti ) aiheuttavat enemmän haittaa verisuonitauteihin kuin oikea voi.
Hyvä idea ostaa halpaa margariinia!
Olen joskus ostanut noita halpismargariineja ja käyttänyt joihinkin leivonnaisiin. Hyvin on toiminut eikä kukaan ole valittanut et olisi pahanmakuista.
Uskon kyllä että eivät maistu hyvältä leivän päällä.
Sitten et ole tainnut syödä paskaa. Kuule elämä voi kurittaa ja silloin laitan mueluummin ruokaan lidl,in halpis rasvaa kuin p....a. On niissä huima ero...huomaan, et ole kokenut puutetta ruoasta, sivistyksestä kylläkin .
Mitähän ylpeilemisen aihetta on voin syönnissä? :D Ei hyvänen aika!
Oletko vielä ylpeä, kun verisuonesi tukkeuman astetta tullaan mittaamaan muutamien vuosien/vuosikymmenten jälkeen, jos sinulla elonpäiviä sinne asti riittää.