Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meandi vaatekutsut pidetty

Vierailija
14.04.2008 |

ja ihania vaatteita taas oli, olisin voinut tilata vaikka mitä. Mitä te tykkäsitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ku joku kotiäiti olis ompelukoneellansa viikonloppuna saunan jälkeen ommellut.. en laittais päälleni. karseita kankaita ja tylsiä malleja.

Vierailija
2/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin molemmille lapsille vaatteita, housut toiselle ja toiselle paidan ja mekon. Jotenkin en ollut oikein tyytyväinen laatuun. Tai siis hinta/laatusuhteeseen. Sen hintasten vaatteiden pitäis kestää mun mielestä vähän paremmin pesua ja käyttöä. Mutta onhan ne ihania vaatteita ja olen käynyt uutta mallistoa katsomassa netissä. Silti päätin että meidän tiukalla rahatilanteella ostan mielummin vaatetta muualta. Mun mielestä niiden pitäis sitten kestää esim. molemmilla lapsilla eikä niin että ovat ihan kulahtaneet jo yhden lapsen käytön jälkeen. Riippuu varmaan myös vaatteesta, osa on varmaan parempaa ja osa huonompaa.

Vertaan PoP:in vaatteisiin kun ovat mun mielestä samoissa hinnoissa ja meidän Popin vaatteet ovat pysyneet tosi hyvinä vaikka niitä on lempivaatteina jotka ovat kovalla käytöllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä