Musta on kyllä huipputörkeää julkaista Matin YKSITYISIÄ viestejä
Kommentit (9)
Kuka pystyy olemaan ajattelematta Matoin oksettavaa " kuumaa sykettä" Susanin " pehmeiden huulien" hellimänä.
Miten oksettavaa!
Matti seurusteli Susanin kanssa, joten hänellä on mielestäni ihan täysi oikeus AIKUISELLA miehellä kirjoitella rakkaalleen rivouksia. Kanerva taas lähetteli jollekin tai joillekin puolitutuille naisille viestejä.
että minusta Kanerva ei toiminut fiksusti, mutta silti tekstarikohu oli ihan ylimitoitettu ja potkujen antaminen ylilyönti.
Ja eikö teistä kukaan lähettele miehelleen rivoja viestejä tai puhu rivoja koskaan??
Mutta Kanervan potkut oli kuitenkin ihan oikein. Hänhän valehteli viestien sisällöstä, eikä pitänyt Kataiselle antamaansa lupausta, ettei mitään tämän kaltaista kohua tule. Tulipa kuitenkin, joten sai lähteä, koska ei ollut enää luottamusta. Samoin tuomitsen itse viestittelyn varatulta mieheltä varatulle naiselle.
Vanhasen viestittelyssä ei ollut mitään pahaa.
Mutta kummankaan viestejä ei olisi pitänyt julkistaa.
Vierailija:
että minusta Kanerva ei toiminut fiksusti, mutta silti tekstarikohu oli ihan ylimitoitettu ja potkujen antaminen ylilyönti.Ja eikö teistä kukaan lähettele miehelleen rivoja viestejä tai puhu rivoja koskaan??
Nimim. itse en ole saanut enkä lähettänyt koskaan ainuttakaan suorasukaista seksiviestiä. Se on mautonta, jotenkin moukkamaista...
Porvariäijille ihan oikein!
tekstiviestejä. Ne ovat nykyaikaa. Jos olet estoinen etkä itse lähettele (saa) niin anna toisten kuitenkin lähetellä, tuomitsematta heitä!
mun on ainakin näiden viestien jälkeen vaikea ottaa näitä tekstariherroja kamalan vakavasti...
voidaan näin törkeästi nykyään rikkoa. Kyllä meille jokaiselle kuuluu oma yksityisyys, eikö vain. Aikuiset ihmiset harrastaa seksiä ja rakastuvat, mutta joku häpy sentään oltava noiden tekstiviestienkin suhteen. Kohta varmaan julkaistaan presidentin ja hänen puolisonsakin välinen tekstariliikenne.
Eihän tässä kohta kukaan uskalla laittaa viestejä, kun ei koskaan tiedä millaisen onnenonkijan haaviin ne joutuu ja julkisuuteen. Aivan käsittämätöntä ja järkyttävää, että nykypäivä on näin likaista että kaikki yksityiskohdat ihmisistä tuodaan julki hinnalla millä hyvänsä. EIkö se riitä että ihminen tekee työnsä hyvin, mitä helvettiä heidän rakkauselämänsä meille muille kuuluu. Nussii ne kuninkaallisetkin lisääntymisvauhdista päätelleen ja aivan varmasti laittelevat hekin - meidän tavallisten pulliaisten tavoin joskus lemmekkäitä viestejä kumppanilleen, mutta hei, mitä sekään meille kuuluu. Oikeasti.
Jos et niin mikä on syy?