Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä noissa lasten sukissa on kun ne ei pysy jalassa :O?
14.04.2008 |
Siis oikeasti. 1veen sukat eivät pysy jalassa vaikka mitä tekisi. On koetettu tiukempaa resoria, jalkaa vasten ja puntin päällä, eri malleja ja merkkejä...
Itselläni on ihan samanmoisia sukkia, yhtä tiukkoja. Hypin, konttaan, nousen seisomaan, leikin ja istun tuolilla -eivätkä sukat putoa jalasta.
Miksi ipanoilla putoaa?
T. kolmen pienen äiti sukkarumban keskeltä
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa