Lue keskustelun säännöt.
Demarit on saaneet nyt pudotettua jo 2 ministeriä, Jäätteenmäen ja Kanervan
14.04.2008 |
Ja seuraavaksi meinaavat pudottaa Vanhasen.
Mutta miettikää, että minkälaisella lokakampanjalla? Miettikää, että miksi meillä on Suomessa niin voimakkaana työpaikkakiusaamista, koulukiusaamista ym. Siksi kun yhteiskunta itsessään ei kunnioita toista ihmistä ollenkaan, koko suomalainen yhteiskunta on läpimätä. Oksennuttaa.
Miksi kukaan ei puhu demareiden omista toilailuista mitään? Lipposen valeista, naisseikkailuista vielä aviossa ollessaan ymym.?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla