Kenkä Ysmy Katajannokalla - minne hävisi ketju? Saisiko extrapvän ajat uudelleen+osoite :D
En löydä enää ketjua. Auttakee :D
Aika ja paikka pääsivät unohtumaan , kiitos :D
Kommentit (9)
Oliko kova ryysis ?
Entä oliko tuotteita paljon vai vähän ?
Kiitos, katsotaan miten käy :D
Jos vielä olet koneen äärellä...kävin tänään 10.30 ja tässä silloinen tarjonta: (ei ollut ryysistä)
-runsaasti naisten koon 37,5 mallikappaleita (olikohan 25¿ -50%)
-Superfitin 33 koon mallikappaleita (25¿ -50%)
-aika paljon tyttöjen erilaisia koon 25 pareja (5 ¿)
-naisten Wildflower (35¿), eri kokoja
-Pippi-lenkkareita ja sandaaleita koossa 27-30 (10 ¿)
ja muita hajajuttuja, joihin en niin kiinnittänyt huomiota. Itse otin pojalle Pippin sandaalit (siniset) koko 20, tytölle sandaalit koko 28 ja lenkkarit (vaal.pun) koko 27 ja itselle avokkaat, yhteensä 60 ¿. Olin tyytyväinen.
onko ne siis jotain esillä olleita pareja vai mitä? (Joo, hassu kysymys, mutta jäin vain miettimään...)
hmm monta tarkoitusta mallikengillä mm. jälleenmyyjille näytteeksi ostavatko/ottavatko valikoimiin vaiko eikö, onko materiaalit ok, värimallit, muutetaanko jotain jne jne. eli ihan käypiä kenkiä. Eu:n ulkopuolelta tulevat kengät ihana tullimme rei' ittää läpi pohjan, mutta
niitä harva myykään/ uskaltaa myydä eteenpäin eli ne lentävät roskiin.
Edullisesti olette ostaneet kenkiä, itse en jaksa raahautua paikalle, koska oma jalkani on vielä mallikokoa ja tuntuu että kenkiä on jo niiiiiin paljon että parempi pysyä moisista poissa.
Superfitin koko 33:lle olisi käyttöä.
Ehdin sitten paikan päälle minäkin kun oikein kiirettä pidin.
Ja kassiin sain kenkiä itselleni sekä ystävälleni :D
ISO KIITOS VINKKAAJILLE ja Aurinkoisia päiviä :D
Meille tuli yhdet superfit goret ensi kevättä odottamaan 17,50e.
Syksyksi kahdet PIPPI Lenkkarit vilkku valoilla ;D 10,00e/pari.
Sekä yhdet näyte kengät 5,00e söpöt kun olivat (vaikka reikä
pohjassa) mutta nämä tulivatkin sisäkäyttöön ja reiän saa
tulpattu :D
Ystävällälle lähti vino pino 5,00e mallipareja kokoa 25. Meillä
poika heillä tyttö ja tytölle oli vaikka mitä =( Pojalle EI MITÄÄN :D
Ensi syksynä on uudestaan, palaillaan josko sinne sitten mentäisiin
joukolla :D
...vieläkin harmittelen kun menin ostamaan ne kahdet koon 33 superfitit (toiset tytölle, toiset pojalle) kun ne olikin sen 53¿ eikä 20¿... ja nyt oli ollut vielä puoleen hintaan, olinpas taas tyhmä :)
ostin tänään ne ruskea-oranssit Viking Washit meidän pojalle, pitääkin verrata miten eroat noihin 33, JOS se menis jo ensi keväänä... meidän lasten jalat ei vain ole kovin isoja joten siksi pelkään...
hyviä löytöjä teitte vielä tänään :)
tuusis + 4 muksua
Tuosta Volgan viestistä heränneenä: toivottavasti te muut ysmyssä käyneet ostitte pääasiassa muita kuin noita rei' itettyjä näytekenkiä.
Itse ostin yhdet näytekappaleet ja vasta tuossa luettuani Volgan viestin huomasin, että onhan siellä pohjassa reikä. No, kengät maksoivat 5 ¿, että en voi pahemmin valittaa. Sitten olisi kyllä harmittanut, jos olisin vaikka 10 ¿ niistä maksanut (ehkä myyjien olisi pitänyt vähän vinkata asiasta). Olisi kyllä itse pitänyt tutkia popoja tarkemmin, mutta oli vauva mukana kainalossa eikä huomiokyky siis ihan 100%.
Muissa löydöissä ei kyllä meillä ollut moitteen sijaa (Pippit ja naisten Wildflower-avokkaat), joten kaiken kaikkiaan olen hyvällä mielellä.
Otsikossa varmasti tulivatkin tärkeimmät " speksit" . Klo 10 se on auennut, mutta en ole ihan varma, koska se menee kiinni. Googlettamalla varmasti löydät puhelinnumeron, josta saat vastauksen.
Itse kävin juuri uuden reissun. Mukaan tarttui koon 33 sandaalit, parit tavalliset ja goretex-lenkkarit sekä varrelliset goretex-kengät. Kenkiä oli yhteensä 6:t ja hintaa kertyi yhteensä 90 e (summa pyöristettiin alaspäin ihan kysymättä)! Goretex-kengät olivat 17,50 e, sandaalit 10 e ja tavalliset lenkkarit 12,50 e.
Pieniä Superfit-kokoja ei ollut enää jäljellä, ainoastaan noita koon 33 kenkiä. Tyttöjen lenkkareitakin löytyi, en tarkemmin katsonut, olivatko goretexia vai eivät. Pojille löytyy ihan mukavasti sandaaleita ja noita erilaisia lenkkareita koossa 33.
Lisäksi oli mm. Pippi-kenkiä, mutta niihin en perehtynyt tarkemmin. Yllä oleva koskee siis vain Superfit-puolta.
Toivottavasti vielä ehdit, volga!