Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyöhyketerapiasta apua synnytyksen käynnistymiseen?

05.03.2007 |

Eli siis, kaipaan kokemuksia vyöhyketerapiasta, onko joku saanu sen avulla synnytyksen käyntiin?? En ole ite käyny moisessa koskaan, mutta nyt huomenna olen menossa. Terapeutti lupas että on tehokasta ja voi käynnistää synnytyksen tosi nopeestikin. Nyt kiinnostais kaikenlaiset kokemukset: miltä on tuntunut? millä viikoilla kävit? ja tietenkin alkoiko tapahtua??

loviisa rv 41

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin kuulla tähän vastauksia! :=) Harkitsen kovasti semmoiseen menoa, mutta ei oo tietoa " noin hinnasta" , hyödystä jne... Kertoilkaapa kokemuksia, kiitos :=)

Vierailija
2/6 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin viikolla 40+4 ,yksi tuttini teki, hiero jalkopohjia,korvia, alaselkää, itseäni rupes hikoiluttaa kauheesti ja tuli kuuma olo jotenki... illalla kävin hänen luonaan 18 aikaan, makso 28 e...

yöllä 23.45 meni lapsi vedet ja 6.15 tyttö syntyi....

nopea avautumisvaiheen sai aikaseksi, kovat supistelut...mutta syntypähä nopeasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä 39+6. Ja varsinaisia suppareita mulla ei tullut mutta koin helpoimman synnytykseni...Kaikki eteni nopsaan ja omalla painollaan. Sairaalaan menin klo 9.30, supparit alkoivat 7.30 ja tyttö syntyi kauniiseen talviseen aamuun 9.52. Rv oli 40+6 eli varsinaista supistelua ei vyöhykejutusta tullut. Mutta kenties auttoi synnytyksen sujumiseen. Myöskään en pitänyt synnytystä yhtä rajuna kuin edellisiä, kaikki kun ovat nopeita olleet ja hirmu rajuja. Tää oli jotenkin seesteinen, vaikka tosiaan kotona kuppailin. Kenties vyöhyke auttoi siihen! Mene ja tiedä

Vierailija
4/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mun käsittelystä aikaa vuorokausi, eikä mitään ole tapahtunut. mutta ehkäpä se sitten vaikuttaa synnytyksen etenemiseen kun sen aika joskus tulee. Oli muuten tosi mielenkiintoinen kokemus, mulle kans tuli hirveen kuuma ja ihmeen hikinen olo, sellanen aaltomainen hiki-fiilis tuli viime yönäkin ihan yhtäkkiä. Ja sattu muuten ihan törkeesti kohdun pisteiden painaminen korvissa ja jalkapohjissa, ja ne kohat on arat vieläkin. loppujen lopuks käsittelystä tuli tosi hyvä ja rento olo, ja ainakin aineenvaihdunta tuntu saavan potkua. ravasin yöllä vessassa vielä tavallistakin useemmin. ja janotti hirveesti koko ajan.

vähän harmittaa kun ei mulla oo varaa mennä toiseen käsittelyyn, toi makso 34e. olis ollu mielenkiintosta mennä vielä kerran ennen käynnistystä, joka ilmeisesti on ens maanantaina. voi kun ei tarvis mennä sinne asti....

loviisa rv 41+2

Vierailija
5/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vyöhyketerapiassa viimeisillä raskausviikoilla. Sain apua suonikohjuihin, turvotuksiin ja moneen muuhun vaivaan :) Tai oikeastaan mitään vaivoja ei oikein siinä loppumetreilläkään enää tullut, oli hyvä olo ja varmasti v.terapia auttoi.

Viimeisillä kerroilla siellä tehtiin myös synnytystä valmistavia paineluita. Viimeisen kerran kävin muistaakseni keskiviikkona kun lapsi syntyi sitten lauantaina. Rv oli 39+4. Uskon että v.terapialla oli suuri vaikutus synnytykseen. Olin ensisynnyttäjä, synnytyksen kesto oli 6 h ja supparit TODELLA tehokkaita. Suosittelen kaikille vyöhyketerapiaa!

Vierailija
6/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää painella..? Vai onko riskiä kotikonstein alkaa hieroskella. Ajattelin miehen panna asialle :)