Mies teki yöllä..
Minulla on yhteishuoltajuus, lapseni on minulla ja avomiehelläni joka toinen viikko. Molemmat meistä tykkää seksistä (mies " seksihullu" ). Yleensä harrastamme seksiä pari kolme kertaa sillä viikolla kun lapseni on meillä (olohuoneessa kun lapsi nukkuu jo yöunia makuuhuoneessa). Sitten kun lapsi on isällään harrastamme 3-7 kertaa viikossa seksiä. no lapsi lähtee ihan tänään. Emme ole harrastaneet seksiä 2 yöhön. Ajattelin viime yönä että ei nyt jaksa, että kyl sitä sit ehtii kun poika lähtee ja on joka ilta aikaa. Heräsin yöllä siihen kun mies runkkasi vieressäni. Ei minua runkkaaminen sillai haittaa (jos mies saa itsensä käyntiin aamulla suihkussa sillä). Mutta kun nukuin siinä vieressä.. ja mitäs jos poika olis heränny siihen kans? tiuskasin ärtyneenä puoliunessa että mitä teet ja käänsin kylkeä.. mies sitten jatko siinä ja laukes sitten. Pyyhki spermat paitaansa ja jatko unia.
Mulla meni hermot. Yhtä puutteessa mäkin olen! ja luulis että sitten vois harrastaa kunnolla tänään.. ei jaksa se säälittävä runkkari odottaa. Se olis varmaan runkannu vaikka poika olis nukkunu meidän välissä..
suutuinko turhasta? mielipiteitä?
Kommentit (24)
harrastamme kun poika on meillä about 3-4 kertaa. Ja sillo kun on " vapaa" viikko niin pari kertaa päivässä.
Sitten kun lapsi on isällään harrastamme 3-7 kertaa viikossa seksiä.
3-7 pvää.. päivässä pari kertaa :)
älä anna sille pariin päivään.. jos sitten arvostaa sun alapäätä enemmän.
Ja eikö tuossa ole joka tapauksessa tunteja seuraavaan kertaa, ettei se sinulta ole pois.
että veti käteen vaikka oma kulta nukkuu vieressä? sairasta mun mielestä. Itse kerran lapsena heräsin yöllä pissalle ja näin kun isäni veti käteen vessassa.. olin kyllä todella järkyttynyt.
mut mitäs jos onkin? mies ei ole niin hengessä mukana koska just vemputtanut. Seksi meillä ei ole mitään intensiivistä nautintoa jos edellistä on kulunut aikaa alle 10 tuntia.. mies ei laukea ja on semmonen onnetonta hinkkausta. Lapsia meillä ei ole.
-Mody26v
seksihullu, joka harrastaa seksiä pari kertaa päivässä. Kyllä siinä aikaa vierähtää, jos keskellä yötä on masturboinut, ja vasta joskus päivällä poika lähtee isänsä luo.
Mies on vaan herännyt kesken märän unen ja ajatellut että ei viitsi herättää naista pienen seisokin takia.. Turhaan ap olet huolissasi.
Onko itsensä tyydyttäminen jotenkin niin likaista touhua, ettei sitä voi omassa sängyssä tehdä? Ei hitto.. Ja sanot itsekin olevasi puutteessa. Mikset runkkaa? Älytöntä yrittää siirtää himoja johonkin tuntien päähän. Parhaalta seksi tuntuu silloin kun sitä eniten haluaa.
Tietty jos se on AINOA tapa parisuhteessa tyydyttää seksihalut niin sit on jotain vialla.
Tyydytänhän minäkin itteeni ja rakastelen miehen kans vaik lapsi kotona onkin..
Siis on paljon perheitä joilla ei ole tilaa eli lapsi nukkuu vanhempien kanssa samassa huoneessa;en minä ainakaan joka kerta lähde muualle rakastelee miehen kans.
Ja mitä se lapsi yöllä näkee pimeässä..ei tosiaan mitään.
Ihan sama kuka urpo siinä alla/päällä on, kunhan saa halut jyystettyä pois? Tosi ihanalta kuulostaa. Ja jos toista ei kahteen päivään huvita, niin sittenhän sitä voi vaikka runkata, ihan sama.
Mutta AP:n pointti on päivänselvästi mustasukkaisuus. Ei se, että lapsi olisi ollut samassa huoneessa. Koska ei ollut.
Sen ymmärrän, että runkkaaminen ei ole lasten katsottavaa. Rakastelu peiton alla samassa huoneessa lapsen kanssa taas ihan ok. Tästä voi olla montaa mieltä, mutta jokaisella on oikeus tyydyttää itsensä. Mustasukkaisuus on toisen ongelma, ei sen joka haluaa runkata.
-18
kun lapsi nukku siinä 2 metrin päässä.. mitäs jos olis nukkunut mun vieressä ja mies ei olis huomannu sitä? ja sit lapsi olis heränny siihen ku toinen runkkaa siinä vieressä. Ei ollut munkaan kiva herätä siinä kun mies vieressä keskellä yötä runkkaa ja laukee peitolle.
-ap
Lainaus ap. viestistä:
Yleensä harrastamme seksiä pari kolme kertaa sillä viikolla kun lapseni on meillä (olohuoneessa kun [b]lapsi nukkuu jo yöunia makuuhuoneessa[/b]). Sitten kun lapsi on isällään harrastamme 3-7 kertaa viikossa seksiä. [b]no lapsi lähtee ihan tänään.[/b] Emme ole harrastaneet seksiä 2 yöhön. Ajattelin viime yönä että ei nyt jaksa, että kyl sitä sit ehtii kun poika lähtee ja on joka ilta aikaa. Heräsin yöllä siihen kun mies runkkasi vieressäni. Ei minua runkkaaminen sillai haittaa (jos mies saa itsensä käyntiin aamulla suihkussa sillä). Mutta kun nukuin siinä vieressä.. ja [b]mitäs jos poika olis heränny siihen kans[/b]?
Seksihullu, jos seksiä 3 kertaa viikossa? Mutta joo, vois hoitaa tollaset vessassa.