Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee raiskauksen raja? Mikä näissä on mielestänne kyseessä? (Kopsattu seksipalstalta)

Vierailija
13.04.2008 |

17-vuotiaana nukuin itseäni 6-7 vuotta vanhemman miehen vieressä, kun en halunnut seksiä. Aamulla mies päätti, että halusin tai en, hän ainakin haluaa ja piti mua ranteista

kiinni ja ns. hoiti homman. Toisella kertaa saman ikäinen mies (johon olin ollut vähän ihastunut) tarjosi mulle bileissä omasta pullostaan jotain, mitä alkoholiksi luulin. Seuraava havaintoni oli se, että mulla oli tosi kylmä. Myöhemmin muisti palasi, ja muistin istuneeni lavuaarin reunalla mies jalkojeni välissä. Sitten muistan sen, kun hän antoi pikkuhousuni taskustaan. Mitään ehkäisyä ei tietenkään käytetty. Syytin vain itseäni ja mua hävetti, raiskauksena en osannut tapahtumia pitää. En tiedä, mitä se oli, mutta omalle tyttärelleni en samanlaisia kokemuksia haluaisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lähisuhdeväkivaltaa kokenut vähättelee saamiaan vammoja. Tunnen eräänkin naisen, jonka mielestä ei ollut niin vakavaa, kun nenä murtui. Vammojen vähättely on myös keino yrittää suojata itseään kohtaamasta ikäviä asioita. Kaikki eivät koe ikäviä asioita samoin. Toiset muuttuvat niistä hysteerisiksi ja toisista tulee todella rationaalisia, mutta käsitellä ne asiat kuitenkin kannattaa. On helpompi sen jälkeen jatkaa eteenpäin.

Vierailija
22/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielessä?

Ei koskaan voi sanoa ettei raiskaus olisi vakava rikos, mutta eihän sen tarvitse olla sinulle loppuelämäsi kannalta niin vakavaa, ettet pääsisi siitä yli koskaan. Koetko tarvitsevasi apua asian käsittelyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen se jolla oli samanlaisia kokemuksia ja ahdistuskohtauksia.

verrattuna kaikkeen pahaan mitä maailmassa tapahtuu - eipä tuo ole niin tavatonta, kauheaa tai pahimmasta päästä. Törkeää se on, sellaista ei saisi tapahtua ja miehet ovat tehneet väärin.

Mutta silti, kyse on tilanteista joihin olemme itse tyhmyyttämme joutuneet ja joista olemme selvinneet. Maailman mittakaavassa tämä on pientä. Jos sinua lohduttaa, voit vaikka ajatella mitä naisille ja lapsillekin tapahtuu esim. sodissa tai pakolaisleireillä.

Vierailija
24/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan käsitellä asioita järkiperäisesti ja laittaa ne ns. omalle paikalleen, mutta jollain tapaa juttu onkin ilmeisesti kesken. 7

Vierailija
25/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
26/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis se jonka 32 vuotias pakotti seksiin kun olin teini enkä uskaltanut panna kunnolla vastaan.

Ajattelin että oli minun syy, kun lähdin mukaan ym. Näitä hyväksikäyttö kertoja oli monta, mikä kertoo myös tyhmyydestäni. Jos joku mies on jo kerra pannut väkisin, niin kuka selväjärkinen lähtee enää saman miehen matkaan uudestaan.

Myöhemmin sain tietää, että kyseinen turkkilaismies on kahden pienen lapsen yksinhuoltaja.

En tiedä miehen koko nimeä ym. mutta sillon kun tunsimme,hän omisti pizzerian. En tiedä omistaako enää, mutta mielessä on käynyt monta kertaa ajaa sinne pizzeriaan (1,5 tunnin matka) ja käydä syömässä pizza. En sanoisi hänelle mitään, mutta haluaisin nähdä, muistaako hän minua enää. Olinko vain yksi unohtuva pillu muiden joukossa. Minusta on vaan niin väärin, että hän sai pilata koko loppuelämäni, ja luultavasti vuoden päästä ei enää muista koko tapausta..

Vierailija
27/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 eli se tyttö

Vierailija
28/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mieluummin ajattelee, että ei ole.

33

Vierailija
29/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistunut teininäkin näihin " miten menetit neitsyytesi" galluppeihin ihan rehellisesti, että 14 vuotiaana 32 mies pani väkisin. EN halua sääliä enkä huomiota, mutta en myöskään halua valehdella. Toivoisin, että kaverit voisivat suhtautua asiaan samalla tavalla kun muidenkin tarnoihin, mutta tietysti he menevät hiljaiseksi ja vaivaantuvat. Ymmärrän kyllä, niin menisin varmaan itsekin. Nykyään en juuri puhu asiasta, jos joku kysyy niin saatan vastata rehellisti ja siirtää puheenaiheen muualle. En halua itselleni sellaista mainetta, että haen jotain sääliä ja huomiota itkemällä traumojani.

Vierailija
30/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ehdottomasti raiskauksia.

Vierailija
31/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mitähän ne miehet minusta ajattelivat, mitä muut asiasta tienneet (jälkimmäinen tapaus) ajattelivat minusta jne. Ensin mainitusta en kertonut kaverilleni totuutta vaan sanoin vain olleen seksiä. Pidän itseäni syyllisenä siihen, että halusin olla niiden miesten seurassa ja nautin edeltäneestä huomiosta. Toisaalta tiedän ja ymmärrän, että se, että joku nai lähes tajutonta teinityttöä jossain lavuaarin reunalla, ei ole sen tytön, eli minun, vikani. 7

Vierailija
32/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa huumaaminen vielä lisäksi vakava rikos. Siinä on huonolla tuurilla hengenlähtö mahdollista.

Koita saada nuo jutut käsiteltyä, jos itse koet niistä häpeää, on ehkä parempi hankkia ihan ammattiapua. Sinä olet noihin täysin syytön.

Vierailija
33/33 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme