Miten saisin kohennettua tätä nuutunutta kotiäitilookkia?
Huomaan, että olen ihan rupsahtanut ja päässyt kammottavan näköiseksi kotivuosina. Ennen olin ihan nättikin ja kohtuu timmissä kunnossa. Nyt plösähtänyt ja kaikki naamasta vaatteisiin on surkeita. Olen viimeisilläni raskaana, ja ei kyllä minun kohdalla pidä paikkaansa että raskaus saisi jotenkin hehkumaan.
Mutta olisko jotain ihan pieniäkin kikkoja jolla saada sekä ulkonäköä että mieltä vähän piristymään?
Kommentit (6)
käy kampaajalla ja ota uus leikkaus ja väri näin aluksi. Jos ei, osta väri itse kaupasta. Sitten painut esim. H&M:ään ja ostat itelles edukkaasti nätit äitiysvaatteet, sipaiset vielä vähän meikkiä nasuun niin jopas oot kuin uusi mamma.
kun tuolla kaapissa on kerran vermeet sitä varten. Nekin kieltämättä on päässeet rehottamaan eikä mitään väriä. Hyvä idea.
Olisko lisää niksejä?
tekee heti kirjaimellisesti värikkäämmän näköiseksi
Huivi peittää hiukset, on tyylikäs (lasien kanssa) ja toisaalta lasit peittää väsyneet silmät ja muutenkin puolet naamasta. Mä löysin tällaset Lindexiltä, enkä kadu! Tosin sisällä ei voi käyttää, mutta kaupungilla kyllä. Vaatii vaan vähän luonnetta...
t. 9 vuotta jo kotona