Kumpi parempi kesareissukohde lapsiperheelle, Ahtarin elainpuisto yhdistettyna pariin yohon kylpylahotellissa vai laivamatka Ruotsiin ja kaynti Junibackenissa?
Kommentit (8)
Lapset jo niin isoja ettei hirmusesti saa irti tuosta pienestä eläinpuistosta ja pienin 1v ei taas vielä hirmusesti ymmärrä kummastakaan mitään.
Itselleni tuo Ähtäri oli pettymys. Lapset ei hirmuesti olleet siellä kiinnostuneita ja puisto oli koluttu vajaasssa 2h läpi.
Itsekkin suunnittelen tuota Ruotsin risteilyä ja eläinpuistoa, mutta taitaa jäädä väliin kun olen niin viimosilla raskaana, etten uskalla lähteä. HIntaa tietysti risteilyyn tulee enemmän mutta kyllä se varmasti antaakin. Lapset ovat varmasti tosi innoissaan jo laivasta.
mukava paikka ja mukavat ihmiset. paljon karhuja. hyvä huoltomies: VV.
Ruotsinlaiva & junibacken halvempi vaihtoehto (ellei nyt ihan listahinnoilla lähde).
Me mennään varmaan molempiin, kun se nyt on vielä helppoa (kolmannen LA elokuussa :-)
Itse olin tosi positiivisesti yllättynyt Korkeasaarten jne. jälkeen, kun 20 vuoden tauon jälkeen kävin Ähtärissä omien lasten kanssa. Voin kyllä suositella.
Tietenkin laivalla on aina kivaa lasten kanssa, mutta kauniina kesäpäivänä en menisi koko päiväksi sisätiloihin Junibackenille.
eihän sen reissun ainut highlight ole se eläinpuisto vaan myös kylpylähotelli :)
Laivalla on musta tyhmää ja 1-vuotiaan kanssa aika turhaakin minusta vielä, Ähtäri ja se kylpylähotelli antaa eri lailla vapautta ja rentoutta, ja uskon että vielä 8-vuotiaskin tykkää olla tuollaisessa mukana :)
Itse kävimme isommalla porukalla pari vuotta sitten ähtärissä ja lapsemme olivat 4 ja 2 vuotiaat. Niille se ainakin oli mukava reissu ja tykkäsivät olla kylpylässä, mutta kiinnostaako se hirveesti 8 ja 5 vuotiaita, paitsi jos tykkäävät uida?!
Ruotsissa kyseisessä paikassa en ole käynyt, mutta olishan se elämys olla laivallakin...
Junibacken ei vie koko päivää, siellä menee parituntia mutta mielestäni kiva elämys ja " helppo" , jos sataa niin ei haittaa ja muutenkin kaikki tapahtuma siellä kuitenkin aika pienessä tilassa joten ei tarvii paljoa kävellä.
Ja jos menee Siljalla niin siellähän on ihana uima-allas osasto jossa lapset varmasti viihtyy!
mitä nyt Ähtärissä? jos hyvä säkä näkyy hikisen hännän jonkun puun takana. Ärsyttää noi ns eläinpuistot kun eläimiä ei näy.