Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä on MAAILMAN PARAS AMMATTI :)

Vierailija
13.04.2008 |

Onko se työtä jota teet nyt vai olet tehnyt aiemmin ja mitä. kiinnostaa, itse haluaisin vaihtaa alaa, olen lastenhoitoalalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksii kummia juttuja omasta päästään, naputtelee paperille ja saa siitä rahaa.

Vierailija
2/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä maailman parasta ei oo ku kuvitelmissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokan-/ aineenopettaja. Kaikki ei todellakaan tykkää, mutta itse olen toivealallani.

Vierailija
4/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan työ baarimikkona on todella hauskaa. Eilen just mietin että miten voi olla näin kivaa olla töissä, paljon iloisia ihmisiä asiakkaina, työkaverin kanssa vitsailtiin ja tanssittiin tiskin takana. Tippikuppi kilisi siihen malliin että mietittiin jo mihin tehtäisiin matka asiakkaiden antamilla extrapalkkioilla... :)

Toki yrittäjyys on myös raskasta ja stressaavaa, mutta enpä vaihtaisi esim. aiempiin tekemiini töihin mistään hinnasta! (Sosiaalialalla ja palvelualalla toisen palveluksessa)

Vierailija
5/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenpienen ruokarahankin saa.

Onneksi miehellä on isot tulot, joilla sitten voi elää ja matkustella.

Vierailija
6/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nimittäin työstäni kotona hoitavana perhepäivähoitajana, mutta olematon palkka ja ylitäyteen pukattu lapsiryhmä vievät motivaation.

Vierailija
7/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaala-apulaisena ja leipomotyöntekijänä pikkuleipomossa. :)

Vierailija
8/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekan luokan opettaja ja lyhyet päivät ja pitkät säännölliset lomat

ovat parasta.

Vierailija
9/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakaan en puhu maailman parhaasta ammatista. Ehkä 10 v. sitten oli, kun aloitin. Nyt " lapsiaines" on muuttunut haastavammaksi ja työn vaatimukset kasvavat päivä päivältä, mutta palkka ei yhtään :( Olin siis unelma-ammatissa (vapaus tehdä oman pään mukaan, sai hoitaa omia lapsia, vaihtelevat päivät....) mutta nyt olen siirtymässä kesän jälkeen toisiin tehtäviin. Pph:n ammatti on ikävä kyllä kuolemassa sukupuuttoon, jos ei epäkohdille tehdä mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän