Auttakaa, please!! Onko tämä normaali olotila raskaana ollessa??
odotan ensimmäistä niin en tiedä miltä raskaana ollessa pitäisi tuntua....olen nyt viikolla 16. Mulla on vatsassa ja selässä miltei koko ajan sellainen PURISTAVA tunne. Kuin olisi korsetti päällä, joka puristuu yhä tiukemmalle ja tiukemmalle.
Tämä helpottaa vasta makulla. Mutta mitä tämä on?? Tunteja kestävä supistusko? Tämä puristus alkaa yleensä päivällä ja jatkuu iltaan, kunnes saan mennä pitkällee.
Kommentit (6)
ja juttelisin asiasta. Ehkä ylimääräisestä käynnistäkin olisi hyötyä. Sieltä laittavat sitten tarvittaessa sairaslomalle. Ainakin saisit mielenrauhaa. Tsemppiä!
taikka johtua siitä kun vatsa kasvaa niin uusi painopiste rasittaa selkää?
Saimi Hoyer paljastaa iloisen perheuutisen Ilta-Sanomien kolumnissaan.
- Minulle raskausaika ei ole ollut helppoa, ei ensimmäisellä, eikä nyt toisellakaan kerralla. Joka paikasta on puristanut ja draamaa riittänyt yllin kyllin, Saimi kirjoittaa kolumnissaan.
Pukeutumista ja korkokenkiä rakastavalle raskaus asettaa omat haasteensa.
- Millä keinolla säilyttää tyyli ja viehkeys, kun vartalo on äkisti vierasta turvonnutta taikinamössöä, ajatuskin vaatekaapista kiristää ja äitiyshousujen leveät vyötäröresorit huutavat äitiysliikkeen ikkunassa: luovuta jo! Saimi tuskailee ja kertoo, ettei hänen päällään tulla näkemään suurikuvioisia telttamekkoja tai napapaitoja.
en kyllä koe, että mulla ja saimilla ois yhteistä :) en ole mallin mitoissa, vaan pyöreähkö. Tämä puristava tunne alkaa siis päivällä ja jatkuu iltaan asti. Miksi se maha venyy vain silloin?
oiskohan mulla aihetta jäädä sairaslomalle, mitä ootte mieltä?