Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö joku Dymista nenäsuihketta?

Vierailija
01.12.2014 |

Aivastuttaako teitä suihkeen laiton jälkeen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/35 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran suihkaisin. Aukaisi kyllä nenän, mutta se haju. Ihan kuin olis tunkenut hyasintin loppupäiväksi nenään. En kestänyt ja nyt minulle on apteekista haettuna erikseen allergiasumute + kortisonisumute, jos toimisivat yhtä hyvin, mutta haisis vähemmän.

Miten te muut kestätte sen hajun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla aiheuttanut verta limassa?Olen pari viikkoa käyttänyt, ja verta välillä liman ja yskösten mukana. Lääkärin mukaan normaalia.

Vierailija
4/35 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta vastaan kuitenkin.Minulla dymusta on ainoa lääke joka todella on auttanu vaikeeseen allergiseen nuhaani.Kyllähän se hetken aivastuttaa suihkeen laiton jälkeen mutta se ja hajukin häviää kun suihkeen laitosta on kulunu vähän aikaa.Tuohon veren vuotoon sanoisin että kannattaa käyttää kosteuttavia nenäsuihkeita mitä saa apteekista ilman reseptiä dymista hoidon aikana,koska dymista kuivattaa nenän limakalvoja jolloin verenvuotoa saattaa esiintyä,mutta kosteuttavilla ja hoitavilla suihkeilla pysyy limakalvot kunnossa.

Vierailija
5/35 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta aloitin äskettäin käytön ja toisinaan suihke kutittaa ja aivastuttaa. Onko käytöstä silti hyötyä, vaikka aivastan osan siitä pois?

Vierailija
6/35 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo korona lääke?

Vierailija
7/35 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/35 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuivattaa limakalvoja paljon. Ruiskase öljyä (esim. Ceralan oil) sieraimiin dymistan jälkeen. Auttaa. Mulla on pahat allergiat. Joudun käyttää säännöllisesti.

Vierailija
9/35 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuoteselosteessa lukee, että aivastelu on "melko harvinainen" oire, alle yhdellä sadasta. Minuakin aivastuttaa.

Vierailija
10/35 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynistaa käyttäessä kannattaa suihkia ristiin, eli oikealla kädellä vasempaan sieraimeen ja vasemmalla kädellä oikeaan sieraimeen. Sumu ohjautuu näin sierainten reunoihin eikä keskelle, verenvuototaipumus vähenee huomattavasti

Vierailija
11/35 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita haittavaikutuksia kuin kielon maku suussa ja tuoksu nenässä. Toimiva lääke.

Vierailija
12/35 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuoteselosteessa lukee, että aivastelu on "melko harvinainen" oire, alle yhdellä sadasta. Minuakin aivastuttaa.

Voihan se olla, että itse dymista ei aiheuta aivastelua, vaan se suihkaus sieraimeen. Ja tuolla tuoteselosteen aivastelulla tod.näk. ei tarkoiteta yhtä-kahta aivastusta, vaan aivastuspuuskaa esimerkiksi.

Vierailija
13/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.  Avaa kamalimmankin nuhan, Kannattaa pysyä annostuksessa, muuten limakalvot kuivuvat, vaikka ei sitä nuhassa heti huomaa.

Vierailija
14/35 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuivattaa limakalvoja paljon. Ruiskase öljyä (esim. Ceralan oil) sieraimiin dymistan jälkeen. Auttaa. Mulla on pahat allergiat. Joudun käyttää säännöllisesti.

Sama. Tuo ceralan oil kannattaa laittaa lääkkeen jälkeen. Jos pärjää yjdellä suihkauksella per sierain, niin aina parempi.

Vierailija
15/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin ensimmäisen Dymista-suihkeen ja aivastutti ihan mielettömästi. Kyyneleet valuivat silmistä, ja piti soittaa apteekkiin ja varmistaa että on normaalia. Niistäessä osa lääkkeestä varmaankin tuli pois, ja nenä rauhoittui jo puhelun aikana. Aion testata vielä huomenna aamulla, ja toivon ettei tarvitsisi enää aivastella niin paljon. Onko teillä aivastelu jäänyt pois, vai pitääkö aivastella joka kerta? Lääke vaikuttaa muuten tehokkaalta.

Vierailija
16/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen suihkauttanut ja tuntui, että suihkutin tärpättiä nenään. Kamala haju.

Vierailija
17/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka kevät ja ylitän ohjeet. Mulla auttaa hyvin. Haju ei haittaa. Nenän limskalvot kyllä kuivuu.

Vierailija
18/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiseen nuhaan yritin kaksi eri kertaa käyttää Dymistaa. Seurauksena niin rajut aivastelukohtaukset molemmilla kerroilla, että en meinannut päästä ovesta ulos lähteäkseni töihin! Siis ihan taukoamaton aivastelu, vettä silmistä ja räkää nenästä solkenaan.

Vierailija
19/35 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me aivastelijat ollaan allergisia jommallekummalle vaikuttavalle aineelle..? Aivastuspuuska tulee parin minuutin kuluttua suihkeen ottamisesta ja loppuu parin minuutin kuluessa. Ehkä Dymista on aivastelun arvoinen, mutta jos saan nenäverenvuotoa, niin lopetan kyllä siihen.

Vierailija
20/35 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dymista on ollut minun pelastus ainaiseen tukkoseen oloon. Alussa aivastuttaa ihan mielettömästi mutta kun säännöllisesti käyttää niin muutaman päivän jälkeen helpottaa ja aivastelu loppuu. Kun on tukossa niin se aivastuttaa kun se ns. kiehuu nenässä ja pistää liman liikkeelle. Suosittelen vahvasti tukkosuuteen!!!!