MIEHET! minkälaiset kynnet ovat kauneimmat naisella?
Ovatko ne pitkät, lyhyet, aidot, pidennykset, lakatut, luonnolliset?
Kertokaa!
Kommentit (41)
Kuka hemmetti miettii millaisista kynsistä joku äijä tykkää!? Minulla on aina lyhyet ja lakkaamattomat, kädet koko ajan ruuassa tai paskassa. Eipä ole tullut mieleen, että olisi jotain väliä.
Tekokynnet ovat kauhistus, en katso toista kertaa naista, jolla on niin pitkät kynnet. Muuten kaikki ok.
Mulla on geelikynnet mutta taatusti ei kukaan huomaa sitä. Ihan normaalit, soikeat, vain vähän sormenpäiden yli ja kauniin yksiväriset.
Mulla ei koskaan ole kynnet kasvaneet luonnostaan ja nyt kun täytin 50v ajattelin että kerrankin haluaisin lakatut kynnet. Tuo geeli on ihan oman kynnen päällä tukena.
Nyt nautin väreistä, työnkin puolesta täytyy olla huoliteltu
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:07"]
Naisessa luonnollisuus on kaikin tavoin parasta
[/quote]
Huomaamattomat. Siinä vaiheessa kun mies kiinnittää huomiota naisen kynsiin, on kynnet joko hirveät tai mies kiinnostunut muusta kuin naisista.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:17"]Sellaiset jotka pureutuu selkänahkaan
[/quote]
Tai sellaiset, jotka puristuvat kevyesti peniksen ympärille.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:16"]Kuka hemmetti miettii millaisista kynsistä joku äijä tykkää!? Minulla on aina lyhyet ja lakkaamattomat, kädet koko ajan ruuassa tai paskassa. Eipä ole tullut mieleen, että olisi jotain väliä.
[/quote]
Sullahan hyvin menee, jos ei elämässä muuta ole kuin köksääminen tai paskan kaivelu! Minua "hemmettiä" kiinnostaa, mikä on miehinen näkökanta tähän asiaan. Pidän itsestäni huolta, toisin kuin sinä, ilmeisesti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:16"]Kuka hemmetti miettii millaisista kynsistä joku äijä tykkää!? Minulla on aina lyhyet ja lakkaamattomat, kädet koko ajan ruuassa tai paskassa. Eipä ole tullut mieleen, että olisi jotain väliä.
[/quote]
Sullahan hyvin menee, jos ei elämässä muuta ole kuin köksääminen tai paskan kaivelu! Minua "hemmettiä" kiinnostaa, mikä on miehinen näkökanta tähän asiaan. Pidän itsestäni huolta, toisin kuin sinä, ilmeisesti.
Ap
[/quote]
Jos pitäisit itsestäsi huolta, laittaisit juuri sellaiset kynnet joista ITSE eniten tykkäät. Nyt kyselet vain miesten mielipiteitä eli haluat vain miellyttää, ja se on säälittävää. T. Mies
Laitan juurikin sellaiset kynnet kuin haluan, kunhan haluan tietää miesten näkökulmia. Sinä sensijaan olet säälittävä.
Luulen edustavani aika suurta osaa miehistä kun vastaan että luonnolliset. Koskee kynsiä, hiuksia, vartaloa, huulia, meikkiä....jos nyt vähän mietin tätä syvemmin kynsien kannalta niin puhtaat toki, ei nysäksi pureskellut mutta ei myöskään pitkät kotkankynnet.En lämpene räikeän värisille pitkille tekokynsille enkä millekkään kimalteille vaan luonnollisille siisteille kynsille pehmeissä käsissä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:31"]Laitan juurikin sellaiset kynnet kuin haluan, kunhan haluan tietää miesten näkökulmia. Sinä sensijaan olet säälittävä.
[/quote]
No miksi edes kysyt? Olet näköjään myös huono valehtelija. :)
Mieheni kammoksuu pitkiä kynsiä, oli ne sitten omat tai rakenne/teko. Hän pitää lyhyistä kynsistä yksivärisellä lakkauksella. Itse esim. Käytän aina punaista lakkaa ja Se on hänen mielestään seksikästä. Toinen mies näkökulma jonka tiedän on veljeni joka kammoaa mustaa kynsilakkaa ja teko/rakennekynsiä. Hän pitää luonnollisuudesta. Eiköhän Se mene niin, että makunsa kullakin, että laita ihan semmoset kynnet ku susta on kivat.
Eikai kukaan kynsiään laita miehiä varten? Toivottavasti ei. Itse ainakin ihan omaksi ilokseni lakkaan joskus kynteni kivan värisiksi ja ei voisi vähempää kiinnostaa pitääkö joku mies vai ei.
Ihan sama kunhan nainen ei raavi niillä kyrpää kun hän runkkaa sitä.
Semmoiset mitkä sopii tyyliin. Joskus semmoiset laitetut on kivat, mutta liian värikkäät on vähän liikaa. En mä tiedä. Ihan sama.