MIEHET! minkälaiset kynnet ovat kauneimmat naisella?
Ovatko ne pitkät, lyhyet, aidot, pidennykset, lakatut, luonnolliset?
Kertokaa!
Kommentit (41)
Itse lakkaan punaisella, jos lakkaan. En oikein innostu kynsien lakkaamisesta arkena, mutta kynteni ovat silti siistit. :)
Näin naisena ihmettelen näitä kynsifriikkejä: itse kiinnitän enemmän huomiota siihen, että kädet ovat kauniin muotoiset (hoikat sormet) ja hyvin hoidetut (pehmeät). Mitään kynsilakkaa ei tarvita. Valitettavan usein näkee varsinkin kassatytöillä pulleat sormet täynnä rihkamasormuksia ja siihen päälle räikeät tekokynnet. Yök.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 01:15"]Näin naisena ihmettelen näitä kynsifriikkejä: itse kiinnitän enemmän huomiota siihen, että kädet ovat kauniin muotoiset (hoikat sormet) ja hyvin hoidetut (pehmeät). Mitään kynsilakkaa ei tarvita. Valitettavan usein näkee varsinkin kassatytöillä pulleat sormet täynnä rihkamasormuksia ja siihen päälle räikeät tekokynnet. Yök.
[/quote]
Koska kaikilla ihmisillä pitäis olla samanlakset kädet, hoikat ja pitkät? Olen normaalipainoinen ja mulla on pulleat kädet: Olen pahoillani jos loukkasin olemassaolollani sinua ja täydellisiä käsiäsi. Huoh.
Kyl sellaset aika pitkät ja lakatut ,ei mitkään kirkuvan punasel,mut sellasen sopivan sexsyt,mitä kiva katella ja alkaa etumus pullottaa.Mua kiihottaa sellaset kynnet naisilla.
Lyhyet ja lakatut. Ei tarvitse elää kynsiä suojellen. Tärkeintä kuitenkin mitä niillä käsillä tekee. Niillä kynsillä niin väliä ole.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä pidän kynteni lyhyenä vain ja ainoastaan miestäni varten. Hän nimittäin menee aivan onnesta sekaisin, kun otan suihin ja samalla hieron peräaukon kautta hänen eturauhastaan..... Eipä siskot onnistu pitkillä kynsillä.... Tai no eihän sinne anukseen työnnetä kuin yksi sormi mutta miltä se nyt näyttäisi, jos kaikki muut 9 kynttä olisi pitkiä?
Joten minun mieheni tykkää lyhkäsistä kynsistä.....
Mulla on tuosta syystä peukalon kynnet lyhyet, ja muut pitkät - kompromissi, kun itse tykkään pitkistä kynsistä, mutta tykkään myös miellyttää miestäni. :)
Enemmänkin luonnolliset, mutta hyvin hoidetut ja jotain lakkaa päällä. Ei mitään ylipitkiä tekokynsiä, joista näkee kilometrin päähän, että niillä ei voi esim. hieroa niskaa, tehdä töitä tai pelkona, että oma makkara slaissaantuu viipaleiksi.
Jaa-a. Oma perstuntuma sellainen, että miehet ei juurikaan niitä kynsiä katsele mitä aiheesta on joskus kavereiden kesken juteltu. Toki jotkut oikein kirkkaan punaiseksi lakatut tms erottuvat saattaa vahingossa silmiin pistää, mutta yhdeksän kertaa kymmenestä ainakin itseltäni olisi ihan turha jälkikäteen kysyä, minkälaiset kynnet edellisellä treffikumppanilla oli.
Sen verran saisi kyllä kynsiä olla, että ne pannessa pureutuvat loppusuoralla kunnolla selkään ja raapiakin voi, mutta tuo nyt kai sulkee pois lähinnä aivan tyngiksi järsityt.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:16"]Kuka hemmetti miettii millaisista kynsistä joku äijä tykkää!? Minulla on aina lyhyet ja lakkaamattomat, kädet koko ajan ruuassa tai paskassa. Eipä ole tullut mieleen, että olisi jotain väliä.
Sullahan hyvin menee, jos ei elämässä muuta ole kuin köksääminen tai paskan kaivelu! Minua "hemmettiä" kiinnostaa, mikä on miehinen näkökanta tähän asiaan. Pidän itsestäni huolta, toisin kuin sinä, ilmeisesti.
Ap
Jos pitäisit itsestäsi huolta, laittaisit juuri sellaiset kynnet joista ITSE eniten tykkäät. Nyt kyselet vain miesten mielipiteitä eli haluat vain miellyttää, ja se on säälittävää. T. Mies
Huvittaa kun naiset eivät yksinkertaisesti kykene pysymään poissa miehille erikseen tarkoitetussa aloituksesta jonka AP. teki varta vasten. Jo seitsemäs viesti oli naisen.
Ja tuo edellinenkin on niiiiin "mies", että ...
Mun mies ei tykkää ollenkaan, eikä moni muukaan, mitä oon kuullu. Ärsyynty kun mulla oli joskus pitkät siihen että en pystynyt tekemään jotain kynsien takia. Käski leikkaamaan vittuun ne
En tunne yhtään miestä, jota kynnet kiinnostaa.
2-3 mm osaa kasvanut, läpinäkyvällä lakatut ja terveen näköiset. Jokseenkin näin http://butterflynailspa.com/wp-content/uploads/2016/01/Nail_Salon_3.jpg
M35
Vierailija kirjoitti:
Pitkät omat kynnet, ei tekokynsiä.
Sorry, mutta tekokynnetkin voivat olla niin luonnolliset, etteivät miehet huomaa niissä mitään eroa.
Tottakai naisen kädet ja kynnet on kauniit. Samalla tavalla ne miestäkin miellyttää. Itse pidän puolipitkistä vaaleiksi lakatuista. Juhlakynnet sitten erikseen.
Eipä pahemmin kynnet kiinnosta. Jos jotain pitää sanoa niin semmoiset lyhyet lakkaamattomat, huomaamattomat. Räikeänväriset tai kuviolliset kotkankynnet on hirveät ja niiden jatkuva varominen tekee naisesta aika vastenmielisen tapauksen.
Luonnolliset kuten #17 totesi on parhaat ainakin arjessa.
Juhlimaan lähtiessä jos tuntuu, että asuun sopii niin toki voi toki laittaa mikä tuntuu mitä hyvänsä, kunhan ei laita rakennekynsiä ne on mauttomia ja yhdellä sanalla "hirveitä".
Lyhyet ja luonnolliset. Saa olla lakatut, mutta mielellään yhdellä hillityllä värillä.
Työkaverimiesten kanssa tästä juuri juteltiin. Pitkiä tekokynsiä eivät arvosta eivätkä kovin kirkkaita värejä. Muuten ei asialla ollut mitään väliä.
Värillä ei väliä, mutta ei liian pitkät. Pitää pystyä elämään normaalia arkea kynsinensä.
Lyhyet ja luonnolliset. Ns lesbokynnet. Saa ne lakatakin jos haluaa, mutta pituudesta en tingi.