Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulusta hanttihommiin?

Vierailija
12.04.2008 |

Olen valmistunut AMK:sta muutama vuosi sitten ja ollut sen jälkeen erilaisissa toimistohommissa määräaikaisena. Joka työsuhteen jälkeen on edessä sama tilanne: uuden työpaikan etsiminen markkinoilla, joilla muutenkin on hakijoita enemmän kuin tarpeeksi. Nyt on tarjoutunut tilaisuus ottaa vastaan työ, joka ei vaadi suunnilleen muuta osaamista kuin ajokortin eikä liity millään tavalla koulutukseeni tai aiempiin tehtäviini.

Onko kenelläkään muulla samankaltaista tilannetta ja oletteko hakeneet tai ottaneet vastaan selvästi koulutustanne " alempia" tehtäviä ja millainen vaikutus tällä mahdollisesti olisi työnhaun kannalta jatkossa? Sikäli tilanne on mulle ok, että en haaveile mistään suunnattomasta uraputkesta, mutta toivon tulevaisuudessa vielä työskenteleväni enemmän koulutustani vastaavissa tehtävissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei korkeakoulusta, ei ne ole sama asia

Vierailija
2/2 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti amk ON korkeakoulututkinto. Törmäilin tähän itsekin tehdessäni artikkelia aiheesta. Olen itse VTM, mutta suon kernaasti korkeakoulunimikkeen amk:ille.

Älä muuten kysy asiaa täältä, ap. Saat vain kateellisilta paskaa niskaan. Onnea työnhakuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän