Miksi naiset hankkivat ajokortin, jos eivät koskaan aio ajaa? Voiko turhempaa rahanhukkaa olla?
Kommentit (10)
mutta tiedän monta, joitten alkava kuljettajakokemus on tyssännyt siihen, että mies ei ANNA ajaa, tai jos antaa, VITTUILEE koko ajan vieressä tavalla, jota ei kestäisi itsekään jos sen kohteeksi joutuisi.
Avatkaa suunne ja käskekää miehenne olla hiljaa! Naurettavia ukkoja tuollaiset.
ap
Harmittaa kovasti kun joskus lainaan poikieni autoja ja huomaa kuinka taito ruostuu.
Osaan ajaa ja kaupunkiajo menee hyvin mutta yli 80 en uskalla ajaa, tuntuu ettei reagoi riittävästi ja näkökenttä suppea.
Ei mulla ollut autoa käytössä, eikä siis kortillekaan tarvetta.
Käyttöä kortille on ollut vasta pari vuotta, kun palasin töihin hoitovapailta ja halusin lyhentää lasten hoitopäivää. Työmatkoihin kuluisi julkisilla turhan paljon aikaa. Eli liki parikymmentä vuotta meni ilman autoilua, kyydissä on tietty tullut istuttua. Ihan sujuvasti on liikenteessä mennyt, vaikka kyllä alkuun vähän jännitti. On siellä nimittäin niin törppöä jengiä liikenteessä!
joilla on ajokortti ja auto, mutta silti kuskauttavat itseään muilla kun eivät mukamas USKALLA ajaa!!
Vierailija:
joilla on ajokortti ja auto, mutta silti kuskauttavat itseään muilla kun eivät mukamas USKALLA ajaa!!
jotka ehkä juuri ja juuri uskaltavat ajaa lyhyen matkan, mutta eivät uskalla tankata!
mulla on ollut kortti nyt 22 vuotta ja olen ajanut autoa elämäni aikana ainoastaan autokoulussa. No nyt meille on hankittu auto, mutta en vielä uskalla ajaa. Minusta siinä ei ole mitään säälittävää tai outoa, ihan realististahan tämä uskallukseni puute on.
Miehensä kyllä antaisi ajaa (ja toivookin sitä, koska alkaa olla jo iäkäs eikä varmaan enää kauaa pysty ajamaan autoa), mutta ystäväni vaan keksii tekosyitä.
Toivottavasti lähtee ajamaan nyt kesällä viimeistään, muuten meni hukkaan yli 2000 euroa.. Ei ne mun rahojani ole, mutta ystäväni on työtön ja tiedän, että hänellä on tiukkaa taloudellisesti, vaikka mies tienaa ihan kohtalaisesti.
sanoo että ajokortti on hyvä olla olemassa koska silloin saa helpommin töitä.