Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan ihana seurata naapurin lestadiolaisperheen elämänmenoa

Vierailija
12.04.2008 |

Lapset ovat kohteliaita, avuliaita ja ystävällisiä. Eivät koskaan riitele, aina hymyilevät kuten vanhempansakin. Vanhemmat jaksavat touhuta ja leikkiä lasten kanssa.

Aivan toista kuin aina naama rutussa olevat 1-2 lapsen perheet joissa äitikin on mukamas niin kamalan väsynyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinien sisäpuolella? Jos olisi ei uskova perhe kyseessä niin kukaan ei epäilisi totuutta seinien siäspuolella

Vierailija
2/4 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset kerto kummitusjuttuja ja toiset helvetti-tarinoita. Minä peloittelin naapurin nuorempaa poikaa vankikarkureilla: olin uutisista sivukorvalla kuullut Kakolasta karanneista vangeista ja kehittelin tarinaa edelleen, vaikka en kunnolla ymmärtänyt mistä on kyse.

Niin ja perheeni ei ole lestadiolainen enkä edes tunne ketään " lestoja" . Mutta oletan että kyse on samasta asiasta, ei kaikkia lasten juttuja pidä ottaa niin vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyseessä ole vain hyvän kasvatuksen saaneet lapset ja asialla ei ole mitään tekemistä lestadiolaisuuden kanssa.

Vierailija
4/4 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnynnäisillä luonteenpiirteilläkin on merkitystä. Joillain vaan menee hermot helpommin, ja jotkut lapset ovat muita hankalampia, vaikka miten hyvin kasvattaisi. (Itse olin tuollainen hankala, se vaan oli/on luonteessa. Ei minusta rauhallista saisi tekemälläkään.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi