Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sinä "Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon".

Vierailija
02.12.2008 |

varsin herttaisen kuuloinen anoppi sinulla. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mikäs on sinun BMI ja arvioi anoppisi.

Ihanko se vittuillakseen?

Kerro vähän siitä anopista, niin kyllä me keksitään sille joku tosi hyvä vastalahja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenellekään - anopille tai kelle hyvänsä muulle - toisten painoindeksit kuuluu?

Vierailija
2/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin on tämä miniä ihan sutjakka, ja anoppi leväperse, olen vain utelias.

ja mielelläni auttaisin tuolle anopille opetuksen antamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä sain 30v lahjaksi anopilta ja miehen siskolta laihdutusvalmisteita.

Olen 174cm ja 69-71kg enkä pidä itseäni niin lihavana, että tarvitsisin laihdutusvalmisteita. En kaipaa niitä varsinkaan anopilta ja miehen siskolta.

No tosin he ovat alle 160cm ja miehen sisko vain 45kg eli ehkä tunnun heidän rinnallaan kamalalta mammutilta... :(

Vierailija
4/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minulla jonkin verran kiloja enemmän kuin ex terkkari anopillani. Hän jakaa aina hyödyllisiä lahjoja, kuten häkähälyttimiä, sammutuspeitteitä - ja sitten tämän laminoidun BMI-korttini. Varmaan hän ajatteli ihan hyvää. Ihmettelen kuitenkin, miten dillenä hän minua pitää, ikään kuin olisin tietämätön BMI-lukemista tai kiloistani.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
5/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäisenä yhteisenä jouluna anopilta leikevihkosen johon oli kirjannut kaikki mieheni lempiruuat ja leivonnaiset. lisäksi oli leikattu kirjoituksia liittyen aiheeseen miten vaimon tulee palvella miestään, että avioliitto pysyy toimivana. Siis jostain lehdistä leikannut juttuja ja jos niissä olis ollut jotain miehen velvollisuuksista niin ne jutut oli sieltä välistä leikattu pois. Oli muuten paksu vihko ;o)

Vierailija
6/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuo olla totta? Jos on niin miten pysyi pokka pakettia avatessa? Mitä miehesi oli mieltä? =)

Vierailija
7/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pelkästään kyllä reseptejä kuulemma miehen lempiruuista. Mustalla tussilla oli vetänyt yli resepteistä sipulit, paprikat yms. mistä mies ei kuulemma pitänyt. No ei kai pitänyt, kun ne lapsesta asti oli poistettu ruokavaliosta :) Ihan kaikkiruokainen on näin 14 yhteisvuoden jälkeen ja syö jopa sipuliakin ihan normaalisti. Reseptivihko on edelleen tallessa, viimeisimmän muuton yhteydessä sille viimeksi naureskeltiin miehen kanssa.

Vierailija
8/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä silloin nuorikkona katsoin lahjaa vähän suu auki. Mies ei meinannut saada nauruaan loppumaan koko jouluna. Ja kyllä mieheni on anopin ainoa poika. Ei olekuitenkaan tarvinnut tuota normaalia enempää passata. Vaikka anopille kauhistus onkin, että mieskin voi laittaa ruokaa ja vaihtaa jopa lapsensa vaipan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän