Mulla on niin huono mieli lapseni puolesta kun joutuu olemaan vuoroviikoin isänsä luona
Siis niin paha mieli. Taas tuo pieni lapsirukka joutuu lähtemään kotoota. Olisi varmaan ihan hyvä systeemi jos isä osaisi elää normaalia perhe-elämää. Minä kun en asialle mitään voi oikeastaan tehdä kun näin on lastenvalvojalla sovittu eikä isä halua sitä muuttaa.
Kommentit (30)
ja silti on ihan kelpo vanhempia.
Mies on yh joka toinen viikko, kuten sinäkin joka toinen viikko, mihin yhn pitäisi lapset laittaa kun on itse töissä?
Ymmärrän täysin tunteesi ap.
Kyllä minullakin olisi huoli lapsesta, jos joutuisi aina olemaan yömyöhään tienpäällä ja muutenkin aina menossa, ilman tuttuja rutiineja.
Luulisi, että olisi kaikille helpompaa, jos lapsi olisi isällään vain viikonloppuisin, isällekin. Miksi hän ei halua vaihtaa järjestelyä? Kiusatakseen sinua?
Minkä ikäinen poika on?
mummon luona koko viikon. Edes päiväkoti ei ole säännöllistä vaan sinne viedään silloin kun huvittaa. Yleensä viedään mummolle tai otetaan töihin mukaan. Lapsirukka varmaan ihan sekaisin että missä on milloinkin. Isä on yrittäjä ja töissä klo 20 asti. Toisina päivinä ei ollenkaan ja tällöin sitten lähdetään reissuun (jos minulla vastaava tilanne rauhoittaisin tämän päivän ja olisin kotona)
KYLL' SUOMEN NAISET OPPIVAT TOINEN TOISIAAN TUKEMAAN, KUTEN MIEHET SODASSA!!!
Ei voi vaan tajuta teitä, miten voitte olla tuota mieltä että lapselle on hyväksi hyppiä isän luona 5min varoitusajalla paikasta toiseen. Milloin on mummolla, milloin tarhassa milloin isän töissä. Ei se ole normaalia perhe-elämää miten tässä systeemissä pitäisi tehdä. Lapsikin on aivan sekaisin kun ei isän luona tiedä edes aina mihin ollaan menossa, kenen luokse nyt mennään, mitä nyt tehdään
etkö voi puhua mummon kanssa tai pyytää vaikka neuvolaa puhumaan jos ne ei sua kuuntele,
voisi sopia ajat jolloin lapsi on tarhassa ja jolloin mummo hakee jos isä on töissä, eikös tarhat muuten toivokin että ilmoitetaan tuonti- ja hakuajat? Voisiko sieltä soittaa isälle ja mummolle ja kertoa tämän?
Mä tän perusteella luulen myös että sä liioittelet nyt.
Eikö auta et puhut isin kans ja vähän selvennät asioita hälle? Ei tunnu ihan tajunneen vanhemmuutta ja perhe-elämää. Yritä saada mies hyväksymään joka toinen viikonloppu menetelmä niin voi hyvällä mielellä juhlia sen ajan. Ookko tosissas et mikään taho ei voi auttaa kun isä ei halua sopimusta muuttaa??
Ei kukaan lasta ole isältä pois haluamasta. Tätä systeemiä vain pitäisi saada muutettua kerran isä ei pysty elämään normaalia arkea lapsen kanssa kokonaista viikkoa. Jos vkl elää noin niin mulle on ihan ok ja lapsellekkin kivempi ja varmasti tykkäisi olla koko vkl menossa, viikko ja vkl vain on hieman eri asia. Ja viikko ulkona syömistäkään ei kuulosta hyvältä. Vkl voisi mennäkkin
ja muillekin
Nimenomaan, " se on isän elämää" , mutta jos täällä joku äiti kertoisi, että käydään lasten kanssa joka päivä hampurilaispaikassa syömässä, niin voi luoja mikä lynkkaus siitä seuraisi.
Jos äitinä ap uhraa kaiken lapselleen, pitäisi miettiä josko kiristävän pipon hellittäminen onnellistaisi kaikkien, myös lapsesi elämää.