Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin huono mieli lapseni puolesta kun joutuu olemaan vuoroviikoin isänsä luona

Vierailija
12.04.2008 |

Siis niin paha mieli. Taas tuo pieni lapsirukka joutuu lähtemään kotoota. Olisi varmaan ihan hyvä systeemi jos isä osaisi elää normaalia perhe-elämää. Minä kun en asialle mitään voi oikeastaan tehdä kun näin on lastenvalvojalla sovittu eikä isä halua sitä muuttaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue jari sinkkosen kirjoituksia aiheesta

Vierailija
2/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en sure itseni puolesta vaan lapsen, niinkuin ajoituksessa jo sanoin. Taas lapsi ei saa olla ollenkaan kotona isänsä luona. Ovat kokoajan jossain menossa ja isä ottaa lapsen töihin mukaan iltamyöhäällä. Autossa istumista ja ulkona syömistä koko viikko. Isä on itse sanonut että eivät syö kotona oikeastaan koskaan. Että kivaa " perhe-elämää" lapsella siellä. Täällä nauttii kun saa syödä kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmlla veljilläni sama tilanne

- erosivat ja lapsilla matkalaukku elämää

T. nro 2

Vierailija
4/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ikävää lapselle, että äiti ei arvosta isää. Ja että sinun tyylisi elää olisi jotenkin oikeampi. Olet jo vienyt isältä lapsen ja perheen.

Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa elää.

Vierailija
5/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään kamalalta kuulostava tilanne; eri asia jos isä ryyppäisi ja hakkaisi tyttöystäväänsä tai muuta mukavaa. Miltä lapsesta itsestään tuntuu, onko hänelläkin paha mieli? Kun toisen vanhemman elämäntyylille ei voi mitään niin kauan kuin lapsi on turvassa. Ei kai se lapsi rikki mene siitä että syö ulkona? Ymmärrän kyllä täysin pahan olosi, olen itse melko samantapaisessa tilanteessa, paitsi että lapsen isä on väkivaltainen ja saan aina olla sydän kurkussa kun lapsi on isällään.

Vierailija
6/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten ihan kunnollinen ja normaali, mutta niin laiska että ainakin nyt kun me asutaan yhdessä, se jättää lapsen ruokkimatta, pesemättä ja pistämättä nukkumaan ellen minä tee sitä... Kai sen olisi pakko kasvaa aikuiseksi jos olisi yksin vastuussa lapsesta joskus, mutta ajatus hirvittää tässä vaiheessa kun sitä ei ole vielä tapahtunut.

Tänään oli harvinainen aamu: mies suostui nousemaan aamulla aikaisemmin lapsen kanssa (tätä tapahtuu noin kerran vuodessa) että minä saisin nukkua. Kun parin tunnin kuluttua kömmin ylös sängystä niin täällä odotti sohvalla nukkuva mies ja lapsi joka huusi että ÄITII, MULLA ON NÄLKÄ!

Sinänsä ironista, että jos mä jättäisin tuon miehen niin sen olisi sen jälkeen pakko muuttua juuri siinä ominaisuudessa jonka takia sen olisin alunperin jättänytkin. Mä haluaisin sellaisen miehen joksi se todennäköisesti eron jälkeen muuttuisi...

Vierailija
7/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa uskoa että joka toinen viikko 24/7 mies ja lapsi lentää jossain, vai meinaatko että lapsi on siis koko työpäivän isän mukana (ei hoidossa?) ja illat lentelevät huvituksissa ja ravintoiloissa? Nukkuvatko autossa? Hotellissa?

Vierailija
8/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kirjoittanut että lapsi lähtee taas isänsä luokse viikoksi, mitähän sitä tekisi kun on vapaa-aikaa niin kaikki olisivat tuominneet viikko-viikko systeemin samantien kun joku äiti saa vapaa-aikaa. Nyt kun minulla on lapsen puolesta paha mieli niin nyt minä olen paska kun tällaista tunnen ja lapsella on oikeus myös isään ja plaa plaa. Kyllähän se vkl riittää siihen isän kanssa oloon

Vierailija
9/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes aikanaan valinnut, olisit valinnut jonkun kypsemmän.

Vierailija
10/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee lapsen vaihto isän hoitovuoroon mahdollisimman helpoksi

- älä riitele isän kanssa jne:::)))

ja opettele nauttimaan omasta VAPAASTASI

- MENE LEFFAAN TMS::)))

tarvitset voimia ap- ilman itsesi syyllistämistä!!!

Vierailija
11/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä isä tekee kuitenkin 8 asti illalla. Viime kerralla lapsi oli ollut 4 päivää mummolla hoidossa kun isä ollut töissä kauempana ja sitten olivat menneet laivalle seuraavana päivänä ja viimeisenä päivänä kylpylässä. Edelliskerralla kun soitin 9 aikaan illalla olivat vielä autossa matkalla johonkin työjuttuun.

Vierailija
12/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...asiallisuutta nuoret naiset-

koskaan ei tiedä miten kohtalo elämää heittää itse kullekin

Vierailija
13/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun isä vie kokoajan lasta johonkin, monta kertaa kuussa laivalle yms. Lapsi on tosi väsynyt kun tulee takaisin minun luokseni. Ei se vain ole normaalia perhe-elämää. Millaista pitäis elää jos viikko-viikko systeemi. Eri asia jos on vain vkl, silloin ei tarvitsekkaan elää välttämättä niin normaalia elämää. Viikko on kuitenkin pitkä aika elää " ei normaalia" elämää

ap

Vierailija
14/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista tilannetta pelkään pian tännekin. lapseni isä on just tollanen. eikö se lastenvalvoja voi puhua miehelle järkeä? tai antaa sulle jotain näkökulmia tai jotain apua, jos puhut sen kanssa?

Vierailija
15/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihminen myös muuttuu ja monet tuovat ne pahimmat piirteensä esille vasta vuosien kuluttua. . .

Vierailija
16/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vähän ottaa se asenne että kivaa kun olet päässyt laivalle, kylpylään isän töihin jne, varmaan jännää ollut. Vaude kun olet joka päivä päässyt isän kanssa syömään hampurilaisia. Haukutko itse lapselle hänen isäänsä? Voi luoja mitä porukkaa taas täällä

ap taas

Vierailija
17/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on mummolla tarhan jälkeen jos isällä on myöhään töitä?

Mä arvaan ap, että sua ketuttaa ja katkeroittaa eron jälkeinen elämä, mutta ihan hoidetultahan lapsi kuulostaa...

Vierailija
18/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei pysty pitämään tätä systeemiä niin miksi ei suostu sitten vaihtamaan sitä? Lapsen on tarkoitus mennä isän luokse eikä mummolle hoitoon

Vierailija
19/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla sallitaan miehille niiiiiin paljon enemmän kuin naisille...

Vierailija
20/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit että hän on hoidossa klo15 asti ja sitten mummollaan kun isä on töissä klo20 asti,

oletatko että mies ottaa joka toisen viikon töistä vapaata että saa olla lapsensa kanssa kotona päivät?

Musta on hyvä että lapsi on tarhan jälkeen mummolla loppupäivän, eikä tarhassa aamusta iltaan. pakkohan isän kai on työnsä tehdä vaikka lapsi hänellä vuoroviikoin asuukin? Etkö itse ole töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi