Xandris mä vihaan sua!
Sä oot ihan vitun tekopyhä ja selität asioita aina ihan aiheen vierestä. Sun mielipiteet muuttuu kokoajan, ja luulen, että haluut vaan ärsyttää ihmisiä.
Jos ketjun aihe on " vauvat on ihania! niin taatusti tulet selittämään, kuinka perseestä vauvat ovat. Jos taa aihe on " vauvat on perseestä" niin tulet selittämään kuinka ihania ne on. Mä en jaksa tota vitunmoista avautumista ja riidankylvämistä, enkä sitä, että oot olevinas aina oikeessa.
Joka vitun ketjuun sun pitää mennä työntään se nenäs, ja aina vaan riidanhaluisesti.
ARGHT kun voi olla ÄRSYTTÄVÄ ihminen!
Kommentit (7)
Miten voit vihata tuntematonta ihmistä?
Sitten ravintolaillan jälkeen tänne meuhkaamaan omaa henkistä pahoinvointia...
Turha sitä on Xandrista syyttää jos hän osaa keskustella asioista monipuolisesti. Maailmassa on melko paljon erilaisia ihmisiä joten turha olettaa että kaikki haluaisiavat myötäillä sinua...
Harvineisen fiksu ihminen tällä palstalla.
Se on väistämätöntä, että tällaisessa anonyymissä nettikeskustelussa, jossa mielipiteet tuppaavat olemaan kärjistyneempiä kuin IRL, ei voi mitenkään kaikkia miellyttää. Miksi pitäisikään, koska se johtaa hedelmättömään hymistelyyn. Ja sitäkään en ymmärrä, miksi aina pitäisi pitäytyä yksinomaan aloituksen aiheessa - sivupolut ovat monta kertaa mielenkiintoisia.
Missään nimessä en ole aina oikeassa. Mutta aivan kuten sinäkin, ap, minäkin puolustan mielipidettäni. Jos tietoni ovat virheelliset, sen myönnän.
Kiinnität huomiota minun vastauksiini, koska kirjoitan nimimerkillä. Nettailen aika harvoin, mutta silloin kun nettailen, saatan olla täällä pitkään kerralla - ja silloin tosiaan saattaa olla kommenttejani monessa aloituksessa.
Kaikesta huolimatta hyvää kevättä ja törmäilemisiin!
mutta en sentään vihaa ketään sen takia. Minusta on hienoa, että kirjoitetaan nimimerkillä. Toivoisin, että usemmatkin ottaisivat nimimerkin käyttöön. Olisi jotenkin reilumpaa sanoa mielipiteitään sillä tavalla eikä ihan pimennosta.
niin komennan ne takaisin sänkyyn ja nousemaan sillä toisella jalalla.
Aina auttaa!
Koikeileppas sinäkin ap!