Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitolasten isät tuijottavat muotojani :/

Vierailija
11.04.2008 |

Lähinnä noloa, vaikka pitäisi olla imarreltu. Olen hoikka, urheilullinen ja omaan hyvän kropan, jota ei erityisesti edes tarvitse korostaa. Pukeudun kyllä muodikkaasti ja tykkään vartalonmyötäisistä vaatteista. Nyt on alkanut kyllä ottamaan jo vähän päähän muutaman hoitolapsen isät, jotka ihan avoimesti tuijottavat rintojani ja takapuoltani :/ On meinaan aika vaivautunut olo, kun puen lapsukaisia ja joku tuijottaa " siinä mielessä" . Olen joskus jopa saanut vihjailuja, joista lasten äidit eivät varmasti haluaisi tietää. Pitäkääpä siis miehiänne silmällä, sillä me kaikki pph:t emme ole niitä leveäperäisiä, ikäloppuja rouvia.....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähinnä noloa, vaikka pitäisi olla imarreltu. Olen hoikka, urheilullinen ja omaan hyvän kropan, jota ei erityisesti edes tarvitse korostaa. Pukeudun kyllä muodikkaasti ja tykkään vartalonmyötäisistä vaatteista. Nyt on alkanut kyllä ottamaan jo vähän päähän muutaman hoitolapsen isät, jotka ihan avoimesti tuijottavat rintojani ja takapuoltani :/ On meinaan aika vaivautunut olo, kun puen lapsukaisia ja joku tuijottaa " siinä mielessä" . Olen joskus jopa saanut vihjailuja, joista lasten äidit eivät varmasti haluaisi tietää. Pitäkääpä siis miehiänne silmällä, sillä me kaikki pph:t emme ole niitä leveäperäisiä, ikäloppuja rouvia.....

Vierailija
2/4 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hoitolapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkääpä siis miehiänne silmällä, sillä me kaikki pph:t emme ole niitä leveäperäisiä, ikäloppuja rouvia.....

Vierailija
4/4 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt jokainen vanhempi lasta hakiessaan pue sen ihan itse, ei sun hoitajana tartte!