Onko täällä kuukupin käyttäjiä?
Onko toimiva systeemi? Oppiiko sitä helposti käyttämään? Kovasti tekisi mieli tilata, mutta vähän olen vielä kiikunkaakun tilaanko vai enkö tilaa....
Kommentit (9)
mulla on ollu reilu puoli vuotta käytössä ja on aivan loistava keksintö. Muutaman harjoittelukerran jälkeen onnistuu varmasti.
En kyllä käytä silloin, kun on runsaimmat vuotopäivät, mutta muuten joo.
Suosittelen ainaki lämpimästi. Oikein inhottanu taas käyttää siteitä jälkivuotoon ja odotan innolla sitä aikaa ku saa nakata sidepaketin kauimmaiseen kaapin nurkkaan ;)
Päivääkään en ole sitä katunut. Vähän harjoittelua se vaatii ja alkuun saattaa falskata mut kuppi pehmenee käytössä ja mulla ainakin ohivuodot loppu siihen. Iän päivänä en enää siteiden kanssa ala tolskata. Tilaa ihmeessä!
Olen asiasta kuullut, mutten ole yhtään perhtynyt. Eli miten sitä käytetään?
Olen käyttänyt pari vuotta ja on todellakin elämäni paras sijoitus. Lisätietoa saatte Kuukuppikunnan sivuilta.
Olen käyttänyt pari vuotta ja on todellakin elämäni paras sijoitus. Lisätietoa saatte Kuukuppikunnan sivuilta.
Mulla käytössä 2½ vuotta ja aivan ihana on. Ainoastaan mökillä ollessa, missä siis on ulkohuussi, käytän tamponia, koska kupin pesu on turhan vaivalloista siellä. Muuten se on helpottanut menkkapäiviä tosi paljon
Mitä muuta siinä häviät, kuin korkeintaan 30€! Tai siten voitat ihanan, tampoonittoman loppuelämän! Ei se varmasti kaikille sovi, mutta kokeilla kannattaa mielestäni aina, eihän tuo nyt mikään suuri sijoitus ole. Suhteessa siihen, mitä hyötyä siitä voi olla.