Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaahan tietämätöntä :(

11.04.2008 |

Olen nyt raskausviikolla 5+1, ei ole paljon oikeastaan muita raskauden oireita kuin väsymystä, rintojen aristelua ja menkkamaisi kipuja n. 20 sekunnin ajan pari kertaa päivässä. Mutta nyt tänään ja eilen on ollut kipuilua oikealla alavatsassa. Kipu säteilee nivuseen ja koko polveen asti.

Onko tämä normaalia vai voinko epäillä kohdun ulkopuolista? Mitään poikkeavaa vuotoa ei ole`?

Auttakaa pian.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut molemmissa raskauksissa ihan alussa kipua juuri alavatsalla ja jommalla kummalla puolella vaan. Jotenkin aina ajattelin, että se kipu on niin kuin munasarjan kohdalla... Olen tämän vuoksi käynyt molemmilla kerroilla kaiken varalta päivystyksessä ultrassa ja molemmilla kerroilla kaikki on olleet hyvin! Niin ja tässä nykyisessä raskaudessa tuli veristä vuotoakin alussa...

Suosittelen sinuakin varaamaan ajan ultraan tai soittamaan neuvolaan jos asia huolettaa! Minä ainakin sain mielenrauhan, kun pääsin itse toteamaan, että kaikki on hyvin. Ei tarvinnut enää sitä asiaa murehtia! :)

Ja jos kipu yltyy todella kovaksi niin sitten heti päivystykseen kaiken varalta!!!

kumppari rv 27+6

Vierailija
2/3 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ultrassa kävin esikoisesta joskus rv6+ ja silloin näkyi jo sydämen syke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useinkin,kun menkat alkaa, niin tuollaista säteilyä jalkaan asti,ja taisi vähän säteilykipua olla nyt raskaana ollessa kun olisi pitänyt olla ekat menkat. (ei kai ollut kovin kipeää, kun en huolestunut) Mutta jos olet huolissasi kovin...niin käy näyttäytymässä tk:ssa tai soita sinne...ehkä olet jo niin tehnyt?

tuuteliluu 17+4