Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurin ukko kaivoi taas moottoripyörän esiin...

Vierailija
11.04.2008 |

Ah tätä autuutta. En tiedä mikä tuossa pyörässä on vialla mutta pitää ihan hirveää ääntä... Kylläpä oli kiva nähdä että se on taas liikenteessä, käynnistää sen joka arkiaamu 5:20 ja koko perhe herää siihen. Loppuu yleensä tuossa syyskuun aikana.... grrrr. Oli pakko purkautua jonnekin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaako asua Turun jokirannassa, kun taas joka ilta on joen varsi täynnään moottoripyöriä ja niiden vieressä patsastelevia nahkapukuällötyksiä. Kaikki iltakävelijät saavat henkensä uhalla pujotella näiden pärinäkuninkaiden välistä, siinä eivät saa armoa lastenvaunut eivätkä vanhat mummot ja papat. Aargghh!! Ja se pärinä, joka jumalan ilta...

Vierailija
2/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo yksikin ärsyttää. Tai ei sinänsä pyörissä mitään vikaa ole, en vaan jaksa aloittaa aamuja joka päivä tuohon aikaan. Vaihtaisi ukko edes työpaikkaa tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pyörä ja mies sillä lähi töihin ja se kuului sisälle mutta minä kyllä nukahdin heti uudelleen... :)

Vierailija
4/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä moottoripyöräasiasta. Ihan totta, se on kyllä uusi paha ongelma Suomessa! Mikä ihme siinä on, että sillä pyörällä pitää nimenomaan " päristellä" , eli saada aikaan mahdollisimman näyttävä (tai kuuluva) ääni? Lisäksi mielestäni moottoripyöräilijät vaikuttavat todella itsekkäiltä ja omahyväisiltä nahkapukuineen ja varusteineen. Minkä ihmeen takia siinä pyörän vieressä täytyy patsastella niin tärkeänä pinkeässä puvussa, samalla seurustellen ja vertaillen niitä hiivatin pyöriä. Pinnallista meininkiä, mielestäni!

Vierailija
5/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toisen talon parkkipaikka meidän asunnon vieressä). En yhtään tiedä kuka hän on, sillä en ole koskaan nähnyt häntä muuten kuin vilaukselta pyöränsä selässä. Pitäisi mennä sillon 5:20 kytikselle... ;)

Ja mitäpä se sanominen auttaisi, onhan jokaisella oikeus pyörällään huristella.

Vierailija
6/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkea keskellä katua ja pysähdellä juoruilemaan joka kadunväliin. Sitten vertailla niitä ominaisuuksia ja hintoja ? Sama koskee lasten haalareita ym.

Vierailija
7/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea meteli joka aamu puoli kuudelta tietty ärsyttää, mutta voisko siitä sanoa naapurin miehelle eikä täällä jupista.

Vierailija
8/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monta motoristia ja se on heille tärkeä harrastus jne. Itse en ole vaan lämmennyt touhulle ja kyydissäkin pelottaa ;). Tuossa ko. tyypissä ärsyttää juuri se päristely, ihan niinkun sitä vehettä ei saisi käyntiin ilman sitä helvetillistä kaasutusta.

ap

Vierailija
9/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasken vaan päiviä (aamuja) sinne syyskuuhun.

Vierailija
10/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ihanaa muille, kun sinä pääset " päristelemään" ! Minä minä ja minä! Täytyy ottaa toiset huomioon. Moottoripyörän ääni on todella ärsyttävä, ja vielä lisäksi ah niin ihana itsenäisyyden aura niiden päristelijöiden päällä...jotenkin säälittävää.

Vierailija
11/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyöräily on ihan samanlainen pääntuuletusharrastus kuin urheilu.

En mä nauti siitä että pärinä herättää ärtymystä muissa, se vaan ei hitto soikoon aamuisin pysy käynnissä muuten kuin " päristelemällä" , vanha pyörä. Tarkoitin vaan että mulla on vastaisku naapurin pärinälle, oli kevennys.

Vierailija
12/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas niitä sen nahkakuteita ja muita kamoja. Puunaa varmaan pumpulipuikolla sitä pyöräänsä. Sitten puhuu jälkeenpäin miten " vähänkö ne miehet siellä huoltsikan pihassa kuolas kun mä ajoin parkkiin" blaah blaa. Siis se oikeasti saa jotain kiksejä siitä kun huoltoaseman ukot kattoo sitä :)

Vierailija
13/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miehet eivät todellakaan arvosta itsekästä, rahojaan moottoripyörään ja pinkeisiin nahkakuteisiin tuhlaavaa pönöttäjänaista!

Vierailija
14/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeat miehet eivät todellakaan arvosta itsekästä, rahojaan moottoripyörään ja pinkeisiin nahkakuteisiin tuhlaavaa pönöttäjänaista!

senkin kananpersetukkainen roikkutissi. Oot vaan kateellinen kaikkien sattanan maitopullojes ja perunakattiloittes ääressä!

Vierailija
15/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkialueella ja taajamissa on aina meteliä, lähti se sitten prätkästä tai autosta tai ihmisistä.

Eikä kannata kauheesti yleistää motoristeja , minä ja mieheni ollaan molemmat HD-motoristeja...ihan normaalia perhe-elämää eletään yms. Prätkäilijät ei pidä nahkavaatteita sen takia etä se ois jotenkin leuhkaa, materiaalilla on hyvin pitkälti merkitystä siinä vaiheessa jos satut vaikka lentämään hepan selästä. Siinä ei froteet paljon suojaa.

Ei se ihmistä muuta omistaako pyörän vai ei, jokaisella on omat harrastuksensa. Suomessa sitäpaitsi prätkäily on minimaalisessa mittakaavassa verrattuna maihin, joissa vuodenajat ei rajoita niin voimakkaasti ajokautta.

Maailmassa on monta ärsyttävää asiaa, mua mm. ärsyttää kateelliset ihmiset

Vierailija
16/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se ole ihanaa muille, kun sinä pääset " päristelemään" ! Minä minä ja minä! Täytyy ottaa toiset huomioon. Moottoripyörän ääni on todella ärsyttävä, ja vielä lisäksi ah niin ihana itsenäisyyden aura niiden päristelijöiden päällä...jotenkin säälittävää.

On varmasti maailmassa suurempia itsekkyyksiä=) Sitä paitsi, mua ainakin ÄRSYTTI ihan suunnattomasti edellisessä kämpässä (pohjakerroksessa) kun mun makkarin ikkunan vieressä oli leikkikenttä ja eiköhän yläkerran mamma viiden kakaransa kans ollu siellä JOKA hel****n lauantai kello 9 leikkimässä! Ja ne piti kuulkaas meteliä! Heräsin siihen joka kerta ja silloin vielä alkuvaiheessa opiskeluja, sinkkumeno suurimmillaan, oli monena aamuna niin paha jysäri, ettei olis mitään riemun kiljahduksia halunnu kuulla=) Ei tullu mieleen et se mamma oli minäminäminä.

Ja ainakin kaikki motoristit, jotka mä tunnen on tosi lepposta sakkia=)

Vierailija
17/23 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sekin oo tosi itsekästä, että omien aamu-unien takia on valmis kuoppaamaan naapurin sedältä elämänilon? Mun tuntemat motoristit odottaa ku kuuta nousevaa motarikelejä, ja eräs sanoikin et nyt kun lapsetkaan ei enää asu kotona, niin talven jaksaa sinnitellä sillä ajatuksella et viimeistään vappuna pääsee baanalle=) Musta sellainen intohimo on kunnioitettavaa, sellaiset ihmiset on yleensä onnellisimpia. Ei sellaiset jotka itkee niistä täällä:D

Vierailija
18/23 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kun itteensä täynnä olevat super-äipät vertailevat ihmelasten ulosteita ja oksennuksia ja kehuvat rääkyviä kakaroitansa,,, kaikki lapset paskoo,huutaa ja oksentelee, mikä siinä sitten niin ihmeellistä on? Mullaon ihan tavallinen lapsi eikä sitä tarvitse ylikehua niiiiin ihmelliseksi, olen kiitollinen että onterve ja itse jaksan.

Vierailija
19/23 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä moottoripyöräasiasta. Ihan totta, se on kyllä uusi paha ongelma Suomessa! Mikä ihme siinä on, että sillä pyörällä pitää nimenomaan " päristellä" , eli saada aikaan mahdollisimman näyttävä (tai kuuluva) ääni? Lisäksi mielestäni moottoripyöräilijät vaikuttavat todella itsekkäiltä ja omahyväisiltä nahkapukuineen ja varusteineen. Minkä ihmeen takia siinä pyörän vieressä täytyy patsastella niin tärkeänä pinkeässä puvussa, samalla seurustellen ja vertaillen niitä hiivatin pyöriä. Pinnallista meininkiä, mielestäni!

emme kuitenkaan harrasta kovaäänisiä pyöriä. Esim. mun oma on hiljainen.

Motoristeilla on tapana kokoontua, aivan kuin muillakin harrastajilla. Ja sitten puhutaan - yllätys yllätys - pyöristä. Aina kokoontumisissa on tapana käydä katselemassa pyörät läpi.

Mulla ei ole nahkaista ajoasua, mutta sille piukkuudelle on ihan syynsäkin. Hyvin istuva ajoasu ei lepata tuulessa ja pitää suojat paikallaan onnettomuuden sattuessa.

Mun mielestä motoristipiireissä on pääsääntöisesti hyvä ja solidaarinen meininki, siellä ei ole tapana esim. arvottaa ihmisiä koulutuksen tai tulojen perusteella. Tietenkin motoristejakin on moneen junaa.

Vierailija
20/23 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa iki ihana HD eli piti meteliä ja joka kerta kun HD tulee vastaan, kaihoiten katson ja kuuntelen. Ei tosiaan ärsytä yhtään...voi kun olisi vielä meilläkin...mutta pakko oli vaihtaa tila-autoon.

40v 4:n lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän