Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ope-äiti kritisoi lapsensa opettajaa?

Vierailija
11.04.2008 |

Onko sinun vaikea kritisoida oman alasi toista edustajaa? Minun on opettajana. Yksi lapseni opettajista kohtelee lasta epäoikeudenmukaisesti ja kerään rohkeutta ottaa yhteyttä lapsen kouluun. Otetaanko minun kritiikkini huonommin vastaan, jos he koululla tietävät ammattini? Millaisia kokemuksia teillä on koulusta, päivähoidosta ym.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin se opettajan näkökulma, ennen kuin alkaa syyttelemään. Kullannuppu kun saattaa puhua mitä vain ja olla koulussa varsin erilainen kuin koulussa.

Mistä muuten tiedät, että ope kohtelee lastasi huonosti, jos et ole edes puhunut open kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lapsen opeille siis...

olen tehnyt itse samoja virheitä- olen ollut alalla niin pitkään...

Vierailija
4/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi lähestyttävän vastaavassa tilanteessa ja toimi siten.

Vierailija
5/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskenut toisiakin, ainakin joskus. Lapsi ei halua enää mennä tunnille. Tähän asti hän ei ole koskaan pitänyt opettajien persoonaa mitenkään merkityksellisenä tekijänä. Lapseni itse on äärimmäiseen oikeudenmukaisuuteen pyrkivä. Kullannuppu hän on minulle, kuten sanoit, mutta koulussa varmasti ihan tavallinen oppilas, vilkas sellainen. -ap

Vierailija
6/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti ja syyttelemättä. Kysyen, että mitenkäköhän lapset ovat ymmärtäneet asian tällä tavalla.

Vierailija
7/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäistä oikeudenmukaisuutta ole olemassakaan, vaikka se on ihanne. Tiettyyn rajaan asti epäoikeudenmukaisuutta ja pettymyksiä on siedettävä, mutta osaat varmaan arvioida, onko asia näin " pieni" vai räikeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi