Apua! Mitä tekisit, kun treffisi housuista paljastuisikin peukaloinen?
Kommentit (13)
En voi kuvitella (seksi)elämää tällaisen kanssa, valitettavasti. Mutta miten sanoa se treffille?
Ap
haen vähän erityylistä seuraa, vanha suhteeni onkin lämmennyt tms.
Miltä se tuntui? Jos oli ok, miksi jättää tuttavuus vain elimen koon takia, mutta jos seksi oli mitäänsanomatonta, etkä saanut tyydytystä, niin keksi jokin tekosyy jättää hänet. Tuskin sinun tarvitsee mainita, että jätät hänet peniksen koon takia.
Tai no..olisiko parempia sanoa suoraan? Ei varmaan, ksoka ei hän sille mitään voi.
ja sit ihmetellään ja haukutaan, kun miehet arvostelee naisten ulkonäköä ja esim. tissien kokoa!
Ei sitä syytä tarvitse rehellisesti kertoa. Toivottavasti kukaan ei ole sinullekaan kertonut, jos et ole kelvannut ulkonäkösyistä tms.
Miehenä voin sanoa, että usein yhden illan juttu paljastuu aamulla huonoksi. Eipä ole tullut mieleen sanoa " Ilman meikkiä ja päivänvalossa oletkin niin ruma, ettei tästä mitään tule" .
vaan ihan oikeasti siitä, miltä seksi tuntuu.
siis jos on noin onnettoman pieni, niin kyllä siitä kuule on päänvaivaa. mulla oli yhdellä exällä tollanen, ja täytyy sanoa että seksi ei ollut sellanen puhtaan iloinen asia kuin sen pitäisi olla.
ja jos ap:sta jo nyt tuntuu, että ei-kiitos-peukaloista niin parempihan se ero on nyt tehdä kuin myöhemmin.
tuo kyseinen ex oli muuten aivan loistotyyppi, kivannäköinen jne. mutta... eroon vaikutti muitakin tekijöitä, mutta kyllä mä monesti mietin, että kestäisinkö loppuelämääni noin pientä vehjettä. ja tällä elämänkokemuksella täytyy todeta, että vaikeeta olisi ollut kestäminen, mihin lie olisi johtanut.
mä olen seurustellut miehen kanssa jolla juhlakunnossa oli tuon 6cm MAX ja kyllä seksi hänen kanssaan oli oikein antoisaa.
minusta ei pidä suoraan tyrmätä vaikka onkin " pieni" , sitä voi kuitenkin käyttää todella hyvin :)
Siis juhlakunnossa oli sen n. 6 cm. Itsekin olen synnyttänyt nainen, joten en ole enää mikään 18-vee tiukkapimppa, jolla jo tampooninkin laitto tuntuu.
Homma ei vaan tuntunut miltään. Peli sohi tuossa emättimen suulla, muttei mennyt kunnolla edes sisään. Ainoa mikä tuntui oli se, kun lantiot hakkasivat yhteen, auts. Asennon vaihtaminenkaan ei auttanut. Pieni mikä pieni, vaikka mitä tekisi. Tiedän vaan, että en voi erittäin seksuaalisena ihmisenä jäädä tähän suhteeseen, en vaan voi. Kiitos neuvoistanne.
Ap
jos muuten hyvä tyyppi. Mä oon törmännyt pienikokoiseen taitavaan ja se oli kyllä parempi kuin iso taitamaton. Mutta jos teillä ei synkkaa ja hän ei sillä pysty sua miellyttämään, niin sitten kannattaa lopettaa suhde
Enpä ole kuullut niin pienestä peniksestä, ettei sillä voisi seksiä harrastaa. Jotkut sairaudet sitten erikseen.