Ostinpa taas muutaman viikon lihat...
Kevytjauheliha 700g 2,40¿
Kevytjauheliha 400g 1,50¿
Paistijauheliha 400g 1,45¿
Sikanautajauheliha 700g 1,50¿
Kanan naturel fileesukale 300g 1,78¿
Kanan marinoitu fileesuikale 400g 1,65¿
Kalkkunan fileepihvit 450g 3¿
Possun naturel kevytsuikale 400g 1,73¿
Possun naturel suikale 400g 1¿
Karjalanpaistilihat 700g 1,98¿
Hornet siipipalat 550g 1¿
Salamisuikaleet 300g (pizzaan) 1,55¿
Kinkkusuikaleet 200g (pizzaan) 1¿
Yhteensä 21,54 ja kyllä noista ainakin kahdelle-kolmelle viikolle riittää :)
Olin taas vaihteeksi Prismassa oikeaan aikaan... Kaikki lihat siis -50%, päiväykset 30.3. kaikissa. Pakkaseen siis laitoin. Ihana tunne kun taas sai säästöä ostamalla ;) Pitää iloita pienistä asioista pienillä tuloilla.
Huomenna jos koittais käydä katsastamassa aamusta citymarketin kalatiskin...
Kommentit (7)
Säästöä tosiaan tulee, kun on oikeaan aikaa oikeassa paikassa. Pakkasessa on vielä viime hamstrausreissulta possun sisäfilee, sillä nää köyhät herkuttelee viikonloppuna :) Eihän meillä muuten olisi varaa syödä tuollaista monille ihan normaalia ruokaa.
Minustakin on kätevää kun voi illalla miettiä, että mitä seuraavana päivänä laittaa ja pakastimessa on mistä valita sulamaan!
ap
Vierailija:
Oon kyllä huomannu, että säästöä tulee. Käyn harvoin kaupassa, joten sekin on kätevää, että sitä lihaa on aina kaapissa.
En ole aikoihin ostanut esim. jauhelihaa normaalihinnalla. Prismassa laputtavat tuotteet aika hyvissä ajoin jopa.
Aika hyvän " saaliin" ap löysit. :)
Tosiaan Prismassa laputetaan pari-kolme päivää ennen päiväyksen umpeutumista.
ap
Vierailija:
En ole aikoihin ostanut esim. jauhelihaa normaalihinnalla. Prismassa laputtavat tuotteet aika hyvissä ajoin jopa.Aika hyvän " saaliin" ap löysit. :)
ei kovin usein tuu käytyä, kun matkaa on. Lähikaupassa on aina gefilus-maitoa, lihoja ja leipää alessa, joskus otan lapselle karjalanpiirakoita tai vastaavaa pakkaseen. kyllä siinä pitkän pennin venyttää. joskus mietin, että mitähän toi kassatäti aattelee, kun taas tän saman mamman ostoskori on täynnä punalappuisia tuotteita. no, aatelkoot mitä tykkää.
Kyllähän sitä aina välillä tulee mieleen, että minkälaisena äitinä mua pidetään, kun lappaan hihnalle kilokaupalla alennuslihaa... Ja lähikaupastakin otan aina (jos pitää maitoa hakea keskellä viikkoa) punalappuisia tuotteita, just noita karjalanpiirakoita tms. jos niitä sattuu olemaan... Mutta antaa niitten tosiaan ajatella mitä haluaa =) Pääasia, että perhe saa ruokaa. Ja kai ne jollekin on tarkoitettu myytäväksi, kun kerran hyllyissä niitä on tarjolla ;)
ap
Vierailija:
joskus mietin, että mitähän toi kassatäti aattelee, kun taas tän saman mamman ostoskori on täynnä punalappuisia tuotteita. no, aatelkoot mitä tykkää.
Lihaa tulee harvoin syötyä sellaisia määriä, että konkkaan joutuisi, mutta vihanneksia menee todella paljon aj niitä kun lappaa kärryyn, niin yhtäkkiä on tuo 20 eur täynnä pelkästään niitä.
Hyvä löydöt ap!
Oon kyllä huomannu, että säästöä tulee. Käyn harvoin kaupassa, joten sekin on kätevää, että sitä lihaa on aina kaapissa.