Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sori tyhmä kysymys mut kuka tai mikä on freud? Aina SE on sanonut tai tehnyt jotain

Vierailija
10.04.2008 |

ja mä oon ihan pihalla et kuka se on.

Kiva jos joku vastaisi, ps. Ei saa nauraa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itävaltalainen lääkäri. Kehitti mm. psykoanalyysin ja kehitti muutoinkin psykoterapiaa.

Esitti teorian mm. naiasten peniskateudesta.

Vierailija
2/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja mä oon ihan pihalla et kuka se on.

Kiva jos joku vastaisi, ps. Ei saa nauraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertokaa jooko sitten että mitä tarkoitetaan kun sanotaan toiselle. " Freud voisi olla tästäkin jotain mieltä" ...Jos tuo sanotaan semmoisessa yhteydessä kun en ole ottanut yhteyttä pitkään aikaan (miespuoliseen) kaveriini ja hän sanoo minulle tuon kun ottaa itse yhteyttä kun minä en ole sitä tehnyt...

Vierailija
4/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai se mun kaverin tokaisu? Mitä se sit yritti tarkoittaa sillä, en tajunnut, että mulla olis jotain kätkettyjä haluja mun isää kohtaan ja siksi en ole hänellekään soitellut? Hoh hoh, onko sit ihme etten soittelekaan moiselle...

Vierailija
5/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain sanomallasi asialla voisi olla jotain psykoanalyyttistä merkitystä. Se voisi olla ihan huumorilla sanottu, tyyliin " mee hoitoon" :D mutta vähän siveempi.



Usein myös puhutaan " freudilaisista lipsahduksista" , eli jos lipsauttaa vahingossa jotain niin sitten oikeasti onkin sitä mieltä. Niitä sattuu joskus..

Vierailija
6/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hän tarkoitti tuolla siis että kun en ole ollut yhteydessä.



Rasittavaa pohtia näin tyhmää juttua, tiedän, mutta tuli nyt mieleen kun on näitä Freudin tuntijoita ;) liikkeellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli etkö ole tahtonut tms.

Vierailija
8/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä totuus on etten olekaan tahtonut olla häneen yhteydessä ja nyt vielä vähemmän.