Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään tehty kauneusleikkausta? Mulle on.

Vierailija
10.04.2008 |

Mä olen leikkauttanut nenäni. Mitä ajattelet asiasta? Olen kahden lapsen 30v akateeminen, hyvätuloinen äiti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomeni roikkuvat tosi pahasti silmien päällä. Vaikuttaa näköön ja ulkonäköön ja kerään rohkeutta, että menisin leikkaukseen.

Vierailija
2/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on erittäin tyytyväinen ja toinen ei ollenkaan, kävi poistattamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan vihaan tätä tämän ajan ikuisen nuoruuden ja kauneuden ihannointia. Melko ulkokullaista.

Ihmisarvo kuuluu kaikille, mutta kyllä se näille pintaliitäjille on vaikeampaa antaa kuin niille, joilla on arvomaailma kohdallaan ja ovat rohkeasti juuri sen näköisiä kuin ovat.

Eli suoraan sanottuna, olet aika reppana minun mielestäni. Etsisit mielummin sitä elämänonnea jostain nenäsi ja takaraivosi välimaastosta.

Mitäs kysyit...

Vierailija
4/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen peruskaunis ihminen. Jos minulla olisi karmean iso nenä niin ehkä se olisi mulle ongelma ja voisin kokea, että sille pitää tehdä jotain. Mulla ei tule koskaan edes yläluomet roikkumaan, kun kasvojeni luut ovat sellaiset. Lisäksi haluan haluan, että minussa näkyy elämäni elämä. Olen ollut nuori ja kaunis, nyt on jonkun muun vuoro. Elämä lisäksi muuttuu koko ajan vapautuneemmaksi enkä mieti ulkonäköä enää niin vakavasti. Välillä huumori auttaa, kun on sellainen vähän huonompi aamu.

Vierailija
5/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Tässä minä, reppana, vastaan sinulle, reppana.

Tiedätkö, miksi nenäni on leikattu? Siksikö, että se oli mielestäni ruma? Iso? Huonon itsetunnon takia?

Voi ei. Ei alkuunkaan. Minulla oli kaunis, tavallinen suora nenä, joka taottiin isolla miehen nyrkillä seitsemään osaan.

Siksi olen käynyt kauneusleikkauksessa.

ap

Vierailija
6/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei.

Tässä minä, reppana, vastaan sinulle, reppana.

Tiedätkö, miksi nenäni on leikattu? Siksikö, että se oli mielestäni ruma? Iso? Huonon itsetunnon takia?

Voi ei. Ei alkuunkaan. Minulla oli kaunis, tavallinen suora nenä, joka taottiin isolla miehen nyrkillä seitsemään osaan.

Siksi olen käynyt kauneusleikkauksessa.

ap

Vierailija
7/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hermostu nelosen jutuista, katsoppas uudelleen alkuperäistä kysymystäsi. Et kertonut taustoja milläänlailla, kysyit, että mitä sinusta ollaan mieltä?

Ja kuten nelonen sanoi, mitäs kysyit.

Älä nyt hermostu!

Vierailija
8/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo asenne ottaa niin päähän: että kaikki naamaansa kirurgilla korjailleet ovat pintaliitäjiä, egosentrisiä rassukoita. Kukaan ei voi tietää, mitä traumoja kellekin on sattunut tai miksi joku leikkauttaa itsessään jotakin.

Ei pitäisi tuomita, kun ei tiedä taustoja!

ap

Vierailija
9/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eria asia laitattaa esim. silikonit syövän jäkiltä tisseihin, kun ottaa ne Lolan tyyliin vain koska tissit ovat liian pienet.

Ihan sama jos joku on kolarissa ja hänen kasvonsa joudutaan muokkaamaan uudestaan onnettomuuden jäljiltä, niin ei se ole kauneusleikkaus sanan varsinaisessa merkityksessä.

Jos nenä on mursakana, niin se vaikeuttaa hengittämistä ymv. joten kyse ei ole 100% VAIN siitä että haluaa pienemmän nenän esteettisistä syistä, vaan kyse on toimenpiteestä, joka helpottaa potilaan hengitystä.

Vierailija
10/14 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan muuten samoin kuin 4, mutta lisään siihen sen, että onnettomuudessa tai muuten " ruhjoutuneet" kasvot voidaan ja pitääkin leikata! Tosiaan, eihän se eletty elämä tarvitse ihan kaikessa näkyä, kun on keinoja kaunistaa tai korjata ennalleen..

Muuten esim. silikoneja, botoxia ja rasvaimuja vastaan olen.. miksi? Koska useimmiten se vika on korvien välissä..

Vierailija
11/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Huomaamme että aina ei oppiarvo ja äly kulje käsi kädessä...;)

Jos jollakin vaikka repeää vagina synnytyksen yhteydessä, on hieman eri käydä korjausleikkauksessa (jossa poistetaan mahdollisia pidätysongelmia/arpeutumia tai muuta vastaavaa) verrattuna siihen että 50-vuotias nainen menee " pimpin korjausleikkaukseen" koska haluaa leikkiä että hänellä vielä on immenkalvo tallella -kärjistäen;)

Vierailija
12/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki plastiikkakirurgin tekemät leikkaukset eivät ole " kauneusleikkauksia" . Kyllä ap on vähän yksinkertainen :-)

Minulta on poistettu epäilyttävä luomi syövän riskin vuoksi. Leikkauksen teki plastiikkakirurgi. En koe käyneeni kauneusleikkauksessa... :-)

Vierailija
13/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nama pistetty uuteen uskoon. Ala- ja yläleuka murskattu, ja yläleukaan lisätty pala, alaleuasta otettu pala pois, samalla laitettu kaikki hamaat uusiksi. Tämä muokkasi todella paljon ulkonäköäni, sekä edestä, että sivulta on huomattava ero. Vanhemmilta sukulaisilta, sekä vanhoilta tutuilta, joita näkee pitkän ajan päästä, saa kuulla todela paljon, kuinka pinnallinen ihminen olen, ja että se kauneus öytyy sisältä ja plaaplaaplaa. Vaikka leikkaus siis tapahtui ihan Kelan korvaamana terveyssyistä. Minulla ei ollut mtiään suurempia ongelmia naamani ulkonäön kanssa, mutta jatkuva päänsärky, ja syömisen vaikeus sai kallistumaan leikkauksen puolelle. Ja vaikka kuinka tästä kerron, on ihmisillä silti se mielipide, että minä vain selittelen pinnallisuuttani.

Ja juu, en pidä tätäkään kauneusleikkauksena, mutta kyse onkin siitä, että muut pitävät. Ja minulla ei ole mitään kauneusleikkauksiakaan vastaan.

Ja muuten, missä se raja menee? Jos silmäluomet roukkuvat niin paljon, ettei niiden alta äe kunnolla, niin onko niiden leikkauttaminen kauneusleikkaus? Sehän tapahtuu muista kun pelkästään kauneudellisistä syistä. Itse esimerkiksi en näe kunnolla luomieni alta, ellen jännitä otsaa, olisiko siis niiden leikkaminen turhamaista?

Nojoo, enpä jää spekuloimaan, mulle on ihan sama, mitä kukin tekee, ja teen itsekin jos joskus koen tarvetta-

Vierailija
14/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit kysynyt mitä olette mieltä siitä että olen käynyt leikkauttamassa nenä pahoinpitelyn jälkeen.

Kai munkin veljeni voisi kysyä tuon sun ekan kysymyksen, ja kertoa kuinka on korjattu nenää, huulta käynyt useassa kauneusleikkauksessa, heh kun oikeastaan kysymys on korjaavasta leikkauksesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän