Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako seksikumppanin ulkonäkö siihen, miten paljon haluat häntä ja kiihotut hänestä?

Vierailija
10.04.2008 |

Koskeeko se myös parisuhteessa oman puolison ulkonäköä vai ainoastaan sinkkujen satunnaisia seksisuhteita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava matami ei ota eteen

Vierailija
2/11 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parisuhteessa ne on ne tunteet jotka vie...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... en osaa sanoa mitään tuohon että jos olis sinkku.. luultavasti miehen pitäisi olla Tosi hyvännäköinen minun mielestä että lähtisin mukaan. Mutta siis näin parisuhteessa elävänä, koska rakastan miestäni yli kaiken, on hän myös minun silmissäni hyvännäköinen ja maailman seksikkäin uros!

Vierailija
4/11 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on suhteen kannalta hyvä juttu, mutta ei kukaan mies halua olla ainoastaan sen takia seksikäs, koska nainen rakastaa tätä. Naisen tulee himoita hänen kaluaan, hyvää persettä, vahvoja käsivarsia, leveää selkää.

En mitenkään voi sanoa, että vaimoni on maailman seksikkäin nainen. Rakastan häntä, mutta seksikkäämpiä tulee vastaan monta joka ikinen päivä. Joka paikassa.

Vastatakseni kysymykseen. On vaikea sanoa vaikuttaako ulkonäön muuttuminen pitkässä suhteessa, vai onko se tottumista ja tylsistymistä. Muiden silmissä vaimo näyttää todennäköisesti melkoisen vetävältä pakkaukselta. Yleisesti ottaen ulkonäöllä on todella suuri merkitys halun syntymisessä, mutta kun itse sytyn sekunnissa, niin siihen riittää joku tahaton pyllistys, asento tai lause, heh

Vierailija:

Mutta siis näin parisuhteessa elävänä, koska rakastan miestäni yli kaiken, on hän myös minun silmissäni hyvännäköinen ja maailman seksikkäin uros!

Vierailija
5/11 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, pitkässäkin jos mies päästää itsensä repsahtamaan, kuten exäni, en vain enää syttynyt hänestä kun hän haisi hieltä, anttoi parran kasvaa yli, samoin hiusten, kun hän antoi kaljamahan kasvaa ymsyms...

Mutta sitten nykyinen mieheni, hmmm... ehkä hän ei ole oikeastaan minkään näköinen muiden mielestä, mutta mä sytyn jo pelkästä katseesta, ja haluan häntä aina ja jatkuvasti.

Vierailija
6/11 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koskeeko se myös parisuhteessa oman puolison ulkonäköä vai ainoastaan sinkkujen satunnaisia seksisuhteita?

Vaimo, joka reilu 10 vuotta sitten naimisiin mennessä oli hoikka, hyväkroppainen ja piti ulkonäöstään huolta - kyllä oli hauskaa seksihommissa!

Nyt, kahden lapsen ja 30 lisäkilon jälkeen on semmoinen helvetin kaikesta nalkuttava matami joka ei meikkaa, ei laihduta vaikka totisesti pitäisi, ei laita nättejä vaatteita kuten ennen, ei ei ja ei yhtään mitään. Hyvä että tukkaansa kampaa! Ja sitten vielä ihmetellään että miksei meikäläinen ole seksihommissa kiinnostunut!?! Että mikä vikana! Että " enkö kelpaa tämmöisenä" ???

Tätä on jatkunut jo monta vuotta.

Voi helvetin helvetti! Lasten takia tässä yritän kippuroida, mutta kun tuosta muutamien vuosien päästä lähtevät niin taidan lähteä itsekin samassa oven avauksessa.

Vierailija
7/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti mies on pysynyt suht samoissa mitoissa(koska vaimosta noin kirjoittaa, jos itsekkin olisi jättänyt itsensä huolehtiminisen niin ei vaimon välinpitämättömyys varmaan haittaisikaan) ja häntä ärsyttää kun puoliso ei pidä huolta itsestään mikä olisi toisen kunnioittamista suhteessa. Veikkaan että tuokin nainen jos sinkkuna olisi niin kummasti alkaisi nätit vaatteet mennä takaisin ylle:)

Ja sinulle nro 7 , koita puhua vaimollesi että oikeasti olisi kiva jos hän huolehtisi itsestään paremmin (ei syyttävästi) ja kysy mikä on saanut hänet noin laiminlyömään ulkonäkönsä...

Vierailija
8/11 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyys, läheisyys ja toisen huomioiminen tulee rakkaudesta. Mutta kyllä haluihin vaikuttaa eniten ulkonäkö. Miehet kiihottuvat enemmän visuaalisesti tutkimustenkin mukaan.

M33

Vierailija
9/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ylipainonen painoindeksin mukaan (159cm ja 58kg) mutta ite kyl viihtyisin hoikempana. Mutta toisaalta yks yhteisistä harrastuksista miehen kans on herkuttelu. Se ei onnaa, jos toinen vetää porkkanaa ja salaattia :(

Vierailija
10/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En oo ylipainonen painoindeksin mukaan (159cm ja 58kg) mutta ite kyl viihtyisin hoikempana. Mutta toisaalta yks yhteisistä harrastuksista miehen kans on herkuttelu. Se ei onnaa, jos toinen vetää porkkanaa ja salaattia :(

Vierailija
11/11 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut vaikka mitä ja välillä ehdottelen jotain rooli asuja tms...ja kysyn monestikkin laittasinko korsetin tms.. niin mies sanoo ettei tarvi, pidän susta alastomana ja alkaa hyväilemään:)

mua itseäni ärsyttää jos on silloin joku lököasu päällä:)

noh äkkiä se yleensä pois lähtee:)

Ois kiva jos mies osoittaisi enempi kiinnostusta alusvaatteita kohtaan , mutta ehkä pitää olla tyytyväinen että tosiaan kelpaan ihan tälläisenään:) ainakin vielä... katotan parinkymmenen vuoden päästä uudestaan jos sitten saisin alkaa jo pukeutumaan seksiin eri tavoin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän