Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen omituiset soitonsiirrot puhelinlaskussa,auttakaa!!

Vierailija
10.04.2008 |

Mämaksan laskut meillä joten yhteisestä sopimuksesta myös avaan kaikki tulevat laskut. Tilanne on seuraava: Elisalta tuli puhelinlasku miehelle, miehellä on ollut käyttämätön liittymä vuosia jota on pitänyt itsellään sen numeron erikoisuuden vuoksi. joka kuukaus on maksanu päälle 3 euroo tandemliittymästä jotta numero pysyys hänellä. Nyt tulleessa puhelinlaskussa oli yht äkkiä 18 soitonsiirtoa viimeisen kuukauden ajalta... mitä tää tarkoittaa?? ja sanoo että ei liittymää käytä eikä ole edes korttia tallella.. viedäänkös mua nyt ku pässiä narussa?? vai mistä noi soitonsiirrot tulee ne kun on mulle lähes tuntematon käsite kun en koskaan ole sellaista palvelua tarvinnu!! siirtyykö käyttämättömään numeroon tulleet puhelut siis nykyiseen numeroon ja miks ihmeessä kukaan siihen numeroon soittaa kun ei oo ollu käytössä lähes kymmeneen vuoteen..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin: käytössä 040 ja jemmassa 050 ja sama loppu molemmissa.

Vierailija
2/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en tiedä voiko operaattorilta tilata kadonneeseen sim-korttiin puhelunsiirron vai tarviiko se kytkeä itse ko. kortista.

Sitä en tajua mitä hyötyä olisi antaa vanha numero jollekin ja tämä ko. henkilö sitten soittelee vanhaan numeroon, mutta puhelut siirtyvät.

Sitäkään en tajua, että miehesi pitää " hienoa numeroa" itsellään vaikkei ko. numero ole käytössä. Miksi ei hanki numeronsiirtoa, jos haluaa tätä hienoa numeroa pitää. Nythän kukaan ei tiedä miehesi ko. hienosta numerosta kun käyttöliittymä on eri asia. Vai mainostaako miehesi kaikille tutuilleen, että mullapa on tällänen " hieno numero" , muttei se ole käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kortti tallessa. Haluaa kanssa pitää sen, jos joku sattuu soittamaan sen vanhaan numeroon, niin puhelu kääntyy sitten nykyiseen kännykkään. Musta on typerää maksaa tuommoisesta. Lakkauttaisi vaan sen liittymän ja antaisi sellaisten ihmisten, joilla ei ole nykyistä numeroa hankkia sen jostain... Aina silloin tällöin sille näyttää tulleen niitä siirrettyjä puheluita, mutta harvakseltaan.

Mahtaako sun miehesi olla insinööri? Mun mies on ja jotenkin toi käytös sopii insinöörimeininkiin....

Vierailija
4/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuo osannu oikee sanoo mitään..kuulosti jotenkin vaivautuneelta ja ehkä hiukka ärtyneeltä!

ap.

Vierailija
5/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on insinööri mies :)

ap.

Vierailija
6/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri alkuinen vain! ennen ei oo tullu mitään soitonsiirtoja mut nyt sit noi 18 kuukauden sisällä..!1

ap.

Vierailija
7/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstareita ei voi kuitenkaan siihen lähettää. Vastaanottaja ei tiedä vastatessaan, kumpaan nroon on soitettu

Vierailija
8/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi siltä, että joku on soittanut vanhaan numeroon, puhelut ovat ohjautuneet uuteen. Mieshän ei itse välttämättä edes huomaa, että tuleva puhelu on siirretty.

Vierailija
9/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko vähän teinejä.

Vierailija
10/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole herra raaskinut luopua siitä vanhasta nrosta, että jospa se heila soittaa joskus sitten 10 vuoden päästä niin kuin lupasi. :D

Vierailija
11/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on vaan jotenkin niin tunnollinen, että aloittaessaan nykyisessä työssään about 6 vuotta sitten, sillä ei ollut firman kännykkää vaan sille soitettiin työpuheluja sen omaan kännyyn. Sit kun sai firman kännyn, laittoi soitonsiirron siitä vanhasta numerosta tähän nykyiseen ja pitää sitä soitonsiirtoa yllä varmaan edelleen sen takia, että jos joku joka vuosia sitten soitti siihen sen omaan puhelimeen, yrittää ottaa yhteyttä, niin täytyyhän sitä olla tavoitettavissa....

En mäkään jaksa uskoa, että sun miehelläsi mitään tista naista ainakaan on, jos muuta oireita ei ole;)

Ja mun miehen puhelimessa näkyy että siirretty puhelu tms. jos joku soittaa siihen vanhaan numeroon joka sitten kääntyy tähän nykyiseen. Tekstiviestithän eivät siirry.

t:6

Vierailija
12/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä yleensä näy vain soitetut..?

Vierailija
13/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitellut usein ja aina väärään. ei välttämättä itse huomaa erehdystä kun soitonsiirto on päällä.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksei miehesi vaihda tuota vanhaa numeroa kuukausimaksuttomaan liittymään?

Vierailija
14/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpa tällainen hypoteettinen tilanne:

Mies antaa vanhan numeronsa salarakkaalleen. Soiton siirto on päällä, jolloin miehen nykyiseen kännykkään/numeroon yhdistyvät salarakkaan soitot esim. silloin kun mies on töissä tai sinä (ap.) et ole muuten vaan maisemissa. Sitten kun sinä olet lähettyvillä, mies kytkee soiton siirron pois päältä, jolloin salarakkaan mahdolliset soitot eivät yhdisty hänen nykyiseen numeroonsa. Salarakas on siis tietoinen ainoastaan tästä vanhasta numerosta, eikä ala soittelemaan epämukaviin aikoihin miehen nykyiseen numeroon.

Tällainen voisi olla mahdollista. On se kieltämättä aika mutkikas kuvio, joten todennäköisempää on se, että kyseessä on jokin ihan viaton juttu.

Vierailija
15/15 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistä puheluita ku olisin kuvioissa ni mitäs soittajalle kuuluu kun yrittää soittaa..?? meneekö ne puhelut silloin suoraan vastaajaan??

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan