Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttäritarjottavia 4v. synttäreille

Vierailija
10.04.2008 |

Kyseessä ei ole kaverisynttärit. Ne ovat ohjelmassa sitten ensi vuonna. Paikalla on kyllä pari sukulaislasta, mutta suurin osa 15 vieraasta on aikuisia.

Tuntuuko huonolta tarjottavilta:

kinuskikakku (leipomosta)

keksejä (kahta eri laatua?)

pullaa (pakastealtaasta)

pasteijoita (kahta eri laatua, pakaste)

kurkkua, porkkanaa, paprikaa, lihapullia + dippi (mitä muuta voisi dipata)

kahvia

mehua

teetä

vichyä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta kyllä oikeasti tuo on hyvä tarjottava, riittää ja kelpaa kyllä hyvin.

Paitsi että mä inhoan kinuskikakkua, mutta sehän ei ole teidän vika jos joku nirsoilee makuasioista, eikä mua ole edes kutsuttu =D

Vierailija
2/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kysymys, miksei 4vuotias saa kaverisynttäreitä? meillä on 1v saakka pidetty kaverisynttäreitä, niin että lapset oppii sen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella ei ollut kaverisynttäreitä 3v kun kavereita oli 3 ja iät oli 2-4v, ja niiden vanhemmat on mun kavereita, niin tuli kyllä vanhempineen ja samaala mahtui kaikki 7 aikuissukulaista ja 2 sukulaislasta juhlimaan :)

Tänä vuonna 4v synttäreille tulee kyllä sama porukka...Eli onko nuo kaverisynttärit vai aikuissynttärit, niih.

Ja mun kaverin lapsi täytti 4v niin sillä oli kaverisynttärit, minun lapsi ja mies ja minä, 2 kaveria ilman vanhempiaan (3 ja 5v) naapurista sekä 1 kaveri äitinsä ja vauvan kanssa. Mummoa ja pappaa ei kutsuttu ja muita ei olisi ollutkaan. Onko nuo paremmat kaverisynttärit?

Vierailija
4/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei äijän kanssa olla kovin lapsirakkaita tyyppejä ja vältellään niitä kaverisynttäreitä. Lapsella on tarhassa kyllä kavereita ja on ollut kutsuvieraanakin muutamaan otteeseen kaverisynttäreillä. Nekin ovat olleet 5v. tai 6v. juhlia. Ehkä täällä on jotenkin tapana et kaverisynttärit on vasta tuossa 5-vuotiaana?

Meillä lapsi ei ole osannut edes kaivata kaverisynttäreitä.

Kinuskikakusta... Se on meidän perheen lempparikakkua (tosin lapsi ei järin paljoa syö kakkuja muutenkaan) ja ainakin muutama muu aikuisvieras pitää kinuskikakusta. Muiden kakkumieltymyksiä en ole udellut...

AP

Vierailija
5/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotavana varmaankin kahvia, teetä ja mehua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan