Mikä olisi paras tapa suhtautua naapurikyttääjään?
Ei ollut kiva tajuta, että naapurissa asuu toisten tavallista elämää kyttäävä henkilö. En tässä viitsi tarkemmin selvittää, että mistä sen sitten huomasimme, mutta asiasta ei todellakaan jäänyt epäselvyyttä :(.
Tuntuu ahdistavalta ja puistattavalta. Ja myös raivostuttaa, koska sillä ei ole mitään syytä eikä oikeutta tohon toimintaansa, eli mitään epätavallista meteliä tai muuta ei ole meiltä ainakaan kuulunut!
Kommentit (10)
En vaan välitä siitä. Kytätköön minkä kerkee, jos kerran meidän elämä niin kiinnostaa :)
Eipä meillä kummallisia salaisuuksia ole.
elät tavallisesti
kyttääjillä oma elämä olematonta. ei työtä, ystäviä, harrastuksia
meidänkin naapurit kyttää, surullisia tapauksia
jos toisia pitää kytätä. Pitäkää verhot lähes kiinni, niin ei jää mistä kyyläillä
Eletään ihan tavallista ja " nuhteetonta" ;) elämää ja tiedetään itse, että meidän toimissa ei ole mitään epäilyttävää, niin olen vain välittämättä ko. ihmisistä.
Avioeron jälkeenkin kuulee jos jonkinlaista versiota eron syistä, mutta olen päättänyt niistäkin olla välittämättä. En voi mitenkään vaikuttaa siihen, mitä johtopäätöksiä ihmiset kuulemastaan vetää enkä sitä mitä he eteenpäin puhuvat.
Itse tiedän miten asiat ovat, se on tärkeintä!
läpertelee jopa lastemme koulun rehtorille asioitamme, jotka eivät todellakaan kuulu hänelle. Esim. mitä leikkejä leikimmme kotipihalla (omakotitalo), moneltako meillä mennään nukkumaan ja ollaanko me oltu pihalla viime aikoina laisinkaan. Hermot menee... Onneksi eletään ihan normaalia elämää, joten ei irtoa hyviä juoruja, mutta älllöttää silti!
meidän naapurissa yks sairaseläkkeellä oleva kyttää, myös monesta asiasta tullut ilmi että on erittäin utelias ja kiinnostunut meidän elämästä. Menee jopa niin pitkälle että utelee lapsilta kaikenlaista. Kyselee minkälaisesta perheestä isä on, entä äiti jne. Lapsethan kertoo, kaikki mitä kysellään.:) Ei siinä mitää, ei oo mitää salattavaa. Jos ei tätillä ole muuta tekemistä niin siitä vaan, jospa se etes vähäsen rikastuttais naapurin elämää ja antais jotain sisältöä hänenki elämään.:)
Käskin sen mennä www kyttaajat net -sivustolle, josta se löytäisi kaltaisiaan. En tiedä menikö ja tajusiko se edes koko sivuston ideaa, mutta hällä väliä. Sivustot ovat (olivat; ei enää aktiivipäivitystä) kyllä mahtavan osuvat.
Aluksi pidin häntä ihan mukavana mummelina, jolla vaan on tapana jäädä juttelemaan naapureille kun törmätään. Kerran hän sitten rupesi kertomaan minulle toisen naapurin asioita, joita ei ehkä ollut tarkoitettu kaikkien korville. Sen jälkeen olen yrittänyt välttää tämän mummelin tapaamista.
Ja niin mekin elämme ihan tavallista elämää, ollaan omat asiamme hoitavia ihmisiä jne.
Tekisi mieli sanoa sille jo aika pahastikin, mutta tollasen kanssa ei vaan kannata alkaa kommunikoimaan oikein mitenkään, niin luulen. Muuttaisipa se pois ihmisiä kiusaamasta jonnekin missä ei olisi kytättäviä!
Ja tuo kyylä ei muuten vaikuta mitenkään yksinäiseltä tapaukselta -sellaista kohtaan voisin tuntea vaikka myötätuntoakin, ymmärtäisinkin vähän paremmin ehkä... Se vaikuuttaa pikemminkin sellaiselta " muka sosiaaliselta" (tollanen käytös on kylläkin mielestäni epäsosiaalista) juoruilevalta kyttääjä-tyypiltä.
AP
tee kaikkea kummallista. Saapahan kyttääjä sisältöä elämään!